[#1] Pomoc przy naprawie A600
Witam szanownych forumowiczów, po długiej abstynencji od Amigi naszła mnie ostatnio chęć na jej uruchomienie. No i powstał problem, po podłączeniu wszystkiego i włączeniu zasilacza, po chwili zauważyłem delikatny dymek unoszący się nad amiga. Szybko wyłączyłem ja i otworzyłem, okazało się ze dymek wydobywa się z okolic wejścia kabla od zasilacza. Nie znam się kompletnie na tym dlatego załączam zdjęcie na którym widać z czego wydobywał się dym jak i osmoloną blaszkę.

Czy zna ktoś osobę z Warszawy bądź nawet z całej Polski, która pomogłaby mi to naprawić? Ja niestety zupełnie się na tym nie znam, a serce mnie boli, ze „amiszka” nie działa.

Z góry dziekuje za pomoc, Konrad.
[#2] Re: Pomoc przy naprawie A600

@pikkier, post #1

Odezwij się na PM, coś poradzimy. OK
[#3] Re: Pomoc przy naprawie A600

@MariuszK, post #2

Czyżby tantal wyzionął ducha?
[#4] Re: Pomoc przy naprawie A600

@pikkier, post #1

Zaawansowany objaw wylewu kondensatora. Elektrolit mostkuje ścieżki, a że tamtędy idzie zasilanie, to i moce grzewcze mogą się generować konkretne.

A śmiedzi?
[#5] Re: Pomoc przy naprawie A600

@Daclaw, post #4

Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem. Czy śmierdzi ? Tak śmierdzi i to tak dziwnie, trochę spalenizna, trochę plastikiem a jak po czasie wszedłem do pokoju w którym stoi amiga to zapach jest nawet trudny do opisania.

Ostatnia aktualizacja: 16.03.2021 16:35:37 przez pikkier
[#6] Re: Pomoc przy naprawie A600

@pikkier, post #5

Przecież wyraźnie widać że tanatal C822 jest upalony.

Ostatnia aktualizacja: 16.03.2021 16:42:44 przez Amigo-A1200-040
[#7] Re: Pomoc przy naprawie A600

@pikkier, post #5

To jest kryterium, nawet gdy Amiga działa jeszcze w najlepsze. Gdy jej charakterystyczny zapach zastępuje ten smród, wiadomo, że czas na recap.