[#1] Ikony do segregacji
Witam Amigowców i pozdrawiam :)

Czy ktoś widział gdzieś, bądź posiada ikony do workbencha z numerami lat? Wczoraj przysiadłem do Iconiana i zrobiłem coś takiego:

Lubię mieć zbiory chronologicznie, lub przynajmniej wiedzieć, kiedy coś powstało. Trochę biednie te ikony wyszły, bo nie mam doświadczenia w takich sprawach dlatego pytam tu, czy ktoś się nie spotkał z takimi ikonkami.
1
[#2] Re: Ikony do segregacji

@tukinem, post #1

Wątpię, żeby istniały. Ja zrobiłbym mniejsze numery lat i dosunąłbym je do prawej strony - tak, żeby uchwyt na środku szuflady nie zniknął. Ewentualnie przesunąłbym uchwyt wyraźnie na lewo - byłoby mniej biednie.

[edit1] To białe na szufladach - ile ma pikseli wysokości?
[edit2] Cyferki 5px wysokości do przerysowania: https://www.dafont.com/5x5-pixel.font

Ostatnia aktualizacja: 14.06.2021 12:10:11 przez Cedrat
[#3] Re: Ikony do segregacji

@Cedrat, post #2

Nie orientuję się w iconianie za bardzo jak przesunąć obiekt. Nie zmiebiając czcionki wstawiałem numery lat odpowienio w zamkniętej szufladzie w współrzędnych 16x9 i w otwartej 16x12.
[#4] Re: Ikony do segregacji

@tukinem, post #3

Tu nie ma nic do przesuwania, po prostu przerysuj stawiając piksele. Nie potrzebujesz Iconiana, systemowy edytor ikonek wystarczy.

[edit] A nie myślałeś o innym szablonie szuflady? Np. tym, którego używasz w panelu na dole? Masz straszny miszmasz na pulpicie.

Ostatnia aktualizacja: 14.06.2021 12:13:29 przez Cedrat
[#5] Re: Ikony do segregacji

@Cedrat, post #4

Kiedyś ściągłem te ikonki z Aminetu ale jakoś dziwnie kolory mi gubiły w systemie i chciałem spróbować najprostszych
[#6] Re: Ikony do segregacji

@tukinem, post #5

Przy nieco bardziej skomplikowanych dobrze jest użyć FullPalette do zablokowania kolorów. Ewentualnie zdecydować się na StandardMagicWB - w ustawieniach Workbencha (czy palety, nie pamiętam) jest możliwość zablokowania używanych przez nie kolorów, i nie potrzeba zewnętrznych patchy.
[#7] Re: Ikony do segregacji