kategoria: A600
[#1] Karta CF,dysk twardy,stacja dyskietek
Witam.
Po długich bojach z podłączeniem karty CF do Amigii 600 wreszcie się udało.Kupilem przejściówkę do podłączenia karty zamiast dysku twardego(moj stary dysk ma uszkodzony sektor 22.),zainstalowałem workbennch 3.5,wreszcie wykryło dodatkowa kartę CF i tu zaczyna się kolejny problem.A mianowicie po włożeniu dyskietki z grą, system widzi ja jako DF0:NDOS.dyskietki z Programami ypu x-com wykrywa normalnie.
Proszę o jakąś pomoc bo w tematach takich tematach jestem jeszcze zielony.
[#2] Re: Karta CF,dysk twardy,stacja dyskietek

@Rysiek1908, post #1

podaj tytuł gry...
bo to może być właśnie gra z typu NDOS... dla nich przede wszystkim powstał Whdload, żeby móc je instalować na "HDD"
z tej stronki pobierasz i instalujesz Whd load, tu sam whdload, a na tej stronce masz gotowe gry whd
[#3] Re: Karta CF,dysk twardy,stacja dyskietek

@RokiS, post #2

North and South ,Flimbos Quest i jeszcze kilka losowych.da się to jakoś ominąć nie instalując whdloa?
[#4] Re: Karta CF,dysk twardy,stacja dyskietek

@Rysiek1908, post #3

no nie bardzo się da... a przynajmniej ja nie znam innego sposobu :)
[#5] Re: Karta CF,dysk twardy,stacja dyskietek

@RokiS, post #4

Czy na tej stronie co podałeś to jest instalator amigowy czy lepiej wgrać przez winuae?
[#6] Re: Karta CF,dysk twardy,stacja dyskietek

@Rysiek1908, post #5

typowy instalator Amigowy, spakowany w lha lub lzx :)
[#7] Re: Karta CF,dysk twardy,stacja dyskietek

@Rysiek1908, post #1

włóż dyskietkę ZANIM włączysz komputer. Ustaw w opcjach bootmenu albo uruchamianie z dyskietek albo wyłącz dysk twardy. ŻADNA gra NDOS z dyskietki się nie uruchomi jeśli już masz workbench uruchomiony.
[#8] Re: Karta CF,dysk twardy,stacja dyskietek

@Stoopi, post #7

Ładujesz system, wkladasz dyskietkę ndos, zamykasz oczy, wciskasz reset, po chwili otwierasz oczy i masz wrazenie ze gra odpalila z WB ;)))
2
[#9] Re: Karta CF,dysk twardy,stacja dyskietek

@mikecios, post #8