kategorie: A1200, Programy, Sprzęt
[#1] Poszukuję pomocy przy mojej A1200.
Witam, mam problem z jedną Amiga 1200, najchętniej dałbym ja komus aby obejrzał ja osobiście. Problem jest taki, że w zależności od użytego przewodu obraz wpada w zielen lub filet, oba przewody na innych moich Amigach podają prawidłowy obraz, natomiast na tej na jednym jest obraz wpadający w zieleń, na drugi w filoet.
Już nie mam siły z tym walczyć, naprawdę mecze się z tym od kilku dni i klapa, dołączam zdjęcie jak wygląda obraz na kablu który wpada w zielen.
Ponadto jeśli ktoś chciałby się tym zająć, fajnie by było gdyby ktoś miał wcześniej jakieś doświadczenie, z konfiguracją kart TF1260 z procesorem LC, bo za cholere nie mogę sobie poradzić aby poprawnie to ustrojstwo zmusić do działania tak jak powinno, pewnie kwestia burdelu w SS, wiec fajnie jakby ktoś to ogarnął i poinstalowal co trzeba aby to działało. System po prostu zaadaptowałem że swojej innej 1200 w której siedzi blizzard 1230 i tam to śmigało, a tu wydaje mi się wolnoooo, ale to pewnie właśnie kwestia burdelu w SS.
Tyle co ta amiga i ten tf zjadł mi nerwów to ja już nie mam siły :)


Aha kurde, że 2 tygodnie temu, ale na innym kablu obraz był ok, jednak tamtego kabla już nie posiadam, oddałem go komus z Amiga 500. Ten wpadajacy w filet mam od zawsze, podłączyłem zobaczyłem że coś jest nie tak, pomyślałem kabel - zakupiłem nowy na allegro - to ten na którym obraz wpada w zieloby, zaznaczam raz jeszcze na innych Amigach obraz jest prawidłowy, w tym na innej 1200

Ostatnia aktualizacja: 07.10.2022 19:39:43 przez KoLi
1
[#2] Re: Poszukuję pomocy przy mojej A1200.

@KoLi, post #1

Odezwałem się na priv , temat kolorów i zainstalowania TF wydaje się prosty. Ale prostym może nie być, bo Amiga ma swoje ...rożne takie...
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem