@prz, post #1
@prz, post #1
@prz, post #1
@snifferman, post #5
Spróbuj z Oxypatcher-rem bądź MuRedox z pakietu MMU Library
Akurat Scenery Animator dostaje solidnego kopa w wersji z FPU. Sporo bawiłem się tym programem w zamierzchłych czasach, a miałem 68030 + 68882 50 MHz. Renderowanie sceny trwa dobre kilka razy szybciej z FPU niż bez.
Być może program wykorzystuje instrukcje wycięte z FPU 68060. Może pomóc soft w rodzaju OxyPatchera.
A możesz zainstalować WhichAmiga i zobaczyć jaki CPU wykryje? Wklej tutaj fotkę.
@prz, post #6
FPU działa bo sprawdzałem dzisiaj w ViściePro i Lightwave i efekty widać. Jakieś proste sceny w wersji z FPU renderują się od ok. 2.8 (Vista) do ok. 4.5 (Lightwave) szybciej (!) niż w wersji zwykłej.
Sporo bawiłem się tym programem w zamierzchłych czasach, a miałem 68030 + 68882 50 MHz.
@snifferman, post #9
WhichAmiga rozpoznał poprawnie 68060rev5.
@prz, post #13
@prz, post #16
@wali7, post #10
Owszem w tym moim zdaniem cała, rzecz, że 68882 i 030 i 68060 z wbudowanym FPU
@RokiS, post #20
A jak testy z Oxypatcherem wyszły? Czasy renderingu podobne jak z Muredox?
Akurat Scenery Animator dostaje solidnego kopa w wersji z FPU. Sporo bawiłem się tym programem w zamierzchłych czasach, a miałem 68030 + 68882 50 MHz. Renderowanie sceny trwa dobre kilka razy szybciej z FPU niż bez.
Czemu nie skorzystasz z Visty pro?
@prz, post #24
Niestety nie udało mi się go uruchomić.
If you want the patcher at you startup sequence copy the files- spróbuj tak...
`OxyPatcher`, `OxyPatcher.info` and `OxyPatcher.pref` to the
WBStartup directory at your boot patition or your workbench-
disk.
- removed 'OpenOxyPPort' command; it is obsolete now as OxyPatcher
installs the necessary port itself.