[#1] Problem z CV3D4MB i QuakeI
Mam Amigę 1200 z kartą turbo Blizard DCE 1260 66MhZ i slotami zorroII Micronik z zamontowaną w nich karą grafiki Cyber Vizion 3d firmy DCE .
Uruchomiłem QuakeI (wcześniej grałem na AGA) myśląc jakto zaraz sobie poszaleję a tu Quake chodzi i dentycznie jak na AGA można odpalić nowe rozdzielczości 8, 16 i 24 bity ale ale nawet w 320-240 w 256 kolorach skacze jak na AGA :( Wiem że w 640-480 może chodzić kiepsko na tej karcie ale proszę poradźcie mi co zrobić żeby 320-200 chodziło lepiej niż na
AGA w końcu to układ S3virge z 3D i powinien chodź trochę szybciej
niż AGA zwłaszcza że pod systemem chodzi naprawdę szybko nawet w 24
bitach i 1024-768 HEEEEEEEEEELLLLLLLLLPPP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[#2] Re: Problem z CV3D4MB i QuakeI

@Zbyszek, post #1

Na to chyba niema rady :(

Teű mam podobny sprzët i Quake nawet z kartâ
BlizzardPPC 200mhz + Z2 i CV64/3D chodzi tragicznie
(ledwo 11 FPS) :(

Wina leűy w powolnych slotach Zorro2.

Jak chcesz to podeôle Ci programik
testujâce szybkoôę przesyîu danych
(czy coô takiego) na kartach graficznych.

Zobaczymy czy nasze wyniki bëdâ zbliűone
do siebie.
[#3] Re: Problem z CV3D4MB i QuakeI

@DarQo, post #2

Ciekawe? Mi na AGA i 603/210 chodzi okolo 20
klatek. Uzywacie CGX4?

[#4] Re: Problem z CV3D4MB i QuakeI

@DarQo, post #2

Bardzo chętnie porónam wyniki :)
[#5] Re: Problem z CV3D4MB i QuakeI

@Andrzej Drozd, post #3

Przepraszam niezbyt sięorjętuję czy cgx4 to wersja sterownika ?
[#6] Re: Problem z CV3D4MB i QuakeI

@Zbyszek, post #5

CGXv4 to system obsługujący karty gfx. Sprawa jest taka, że przy ZorroII nie warto w ogóle instalować CGX. Miałem CV64/3D w tych slotach i sensownie używać tego można tylko pod kontrolą Picasso96. Zajrzyj na Aminet, ściągnij ten system i zainstaluj. Jeżeli do tej pory używałeś jakiejkolwiek wersji CGX to zauważysz różnicę.

[#7] Re: Problem z CV3D4MB i QuakeI

@DarQo, post #2

No trochę słabo u Ciebie Quake pomyka... Moja rada:
1) przerzucić się na Picasso96
2) nie wiem jak to będzie działać na ZorroII, ale spróbuj zainstalować Warp3D (podobno obśługuje tę kartę) i użyć specjalnego portu Quake dla PPC+Warp3D (niedawno był na PPA news o nowej wersji beta)

Mam nieco mocniejszy sprzęt i Quake u mnie fruwa na 800x600, ale wydaje mi się, że na Twoim konfigu powinno być już bardzo dobrze na 640x480. Dawnije gdy używałem portu QuakeWOS to pomimo szybkiej karty gfx musiałem grać w 320x240...

[#8] Re: Problem z CV3D4MB i QuakeI

@Baron Althaar, post #6

Na Aminecie chyba nie ma Picasso96...
P96 mozna znalezc np. na stronie http://www.vgr.com/picasso

[#9] Re: Problem z CV3D4MB i QuakeI

@grxmrx, post #8

[#10] Re: Problem z CV3D4MB i QuakeI

@Baron Althaar, post #7

Przepraszam skąd mogę ściągnąć te porty do QuakeI ?
[#11] Re: Problem z CV3D4MB i QuakeI

@Zbyszek, post #10

Jeżeli interesuje Cię najszybszy port Quake dla mc68k to polecam oryginalny Clickboomowski (na płycie z amigowym Quake), ale możesz też popróbować z Quake dla Warp3D (osobiście na Motorolce tego nie testowałem, ale skoro jest taki port...):

http://ftp.plig.org/pub/aminet/game/shoot/BlitzQuake_68k.lha

Oczywiście, do tego portu musisz zainstalować Warp3D (jest na Aminecie) - ale jak już pisałem, pojęcia nie mam jak to będzie działać ;)

[#12] Re: Problem z CV3D4MB i QuakeI

@DarQo, post #2

Tak tutaj powolnosc slotow daje sie mocno we znaki :(

Ale conieco mozna na to poradzic. Wymaga to jedynie zainstalowania pakietu MMULib's i odpowiedniej konfiguracji pliku MMU-Configuration z ENVARC: W dokumetacji znajdziesz potrzebne informacje. Jak zwykle pakiecik jest na Aminecie.

Na upartego da sie to zrobic i bez MMULib'ow ale tu juz pokombinuj sam :)

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem