@misiek2, post #4
@ZbyniuR, post #7
A Python oczywiście ma i przełącznik typów kompa i autofire i dwa fajery, tyle że te nieliczne Amigowe gry które potrafią obsługiwać dwa przyciski zwykle domyślnie mają to wyłączone, a wtedy oba fire robią to samo, dopiero po przełączeniu w opcjach gry drugi przycisk zaczyna robić coś innego.
@Norbert, post #8
@Jacques, post #11
tyle że te nieliczne Amigowe gry które potrafią obsługiwać dwa przyciski zwykle domyślnie mają to wyłączone, a wtedy oba fire robią to samo, dopiero po przełączeniu w opcjach gry drugi przycisk zaczyna robić coś innego.
@ZbyniuR, post #9
@Norbert, post #12
@Jacques, post #14
@ZbyniuR, post #7
A Python oczywiście ma i przełącznik typów kompa i autofire i dwa fajery, tyle że te nieliczne Amigowe gry które potrafią obsługiwać dwa przyciski zwykle domyślnie mają to wyłączone, a wtedy oba fire robią to samo, dopiero po przełączeniu w opcjach gry drugi przycisk zaczyna robić coś innego
@kempy, post #16
@Jacques, post #18
@nekroskop, post #19
a wtedy oba fire robią to samo, dopiero po przełączeniu w opcjach gry drugi przycisk zaczyna robić coś innego.
@nekroskop, post #17
Tego nie sprawdzałem, ale ustawiając SEGA ( chodzi pewnie o Mastersystem skoro są 2 fire ) i odpalając grę na Amidze obsługująca 2 fire to jest szansa, że powinno zadziałać, bo obsługa fire'ów się pokrywa
@nostrum666, post #25
@ZbyniuR, post #26
Na inne obiekcje nie odpowiem bo odbieram je jak trole udające że joya nie miały w ręku. Albo nie rozumieją że 2 przyciski w jedno-fajerowym joyu to nie to samo co dwa przyciski w dwu-fajerowym joyu.
@ZbyniuR, post #29