[#1] Pcimcia A600 i kopiowanie adf
Witam. Od Paru dni studiuję wszelkie fora na temat kopiowania plików adf na dysk amigi. Poziadam 500-tkę, ale z 1 Mb pamięci. A z tego co się doczytalem to nie jest pewne czy 1,5 wystarczy. Więc nie wiem czy jest sens lutować i ją zepsuć(różnie bywa)
Pytanie takie: Czy kupno A600 z 1Mb ram i karty PCIMCIA z kartą CF załatwi sprwę?
Rozumiem że będę mógł wgrać adfa na CF (na PC) i potem pod Amigą nagrać na dyskietkę
Pozdrawiam wszystkich miłośników AMIG !

Ostatnia modyfikacja: 12.01.08 23:24
[#2] Re: Pcimcia A600 i kopiowanie adf

@wpspider, post #1

A rozważałeś użycie pakietu Hombre do przenoszenia danych?
Został on stworzony właśnie dla A500
http://www.ppa.pl/index.php?p=5187&c=1
http://www.ppa.pl/index.php?p=5675&c=1

Ostatnia modyfikacja: 12.01.08 23:45
[#3] Re: Pcimcia A600 i kopiowanie adf

@amigafan, post #2

możesz skorzystać z ADFsender oraz kabla NULL-MODEM co prawda nagranie 1 dyskietki trwa kilka minut ale działa bez problemu, program wysyła obraz i obrazu zapisuje go na dyskietkę wystarczy Amiga 500 z 0.5mb. wiem bo kiedyś to trenowałem. Najtrudniej jest nagrać 1 dyskietkę gdy nie ma sie na amidze odpowiedniego oprogramowania.

[#4] Re: Pcimcia A600 i kopiowanie adf

@wpspider, post #1

owszem, mozna przeniesc pliki na kartach CF, ale potrzebujesz na A600 dzialajacego workbencha, device dla kart flash i FAT95.
[#5] Re: Pcimcia A600 i kopiowanie adf

@Valwit, post #4

Kurcze, czy wy nie macie spania?! ;) Dziękuję za szybkąe reakcję.
O Hombre faktycznie nie doczytałem, Adf sender też. Będę prubował. O efektach poinforumuję. Bo przydała by sie tak jana odpowiedź jak to zrobić krok po kroku. Jeszcze raz dziękuję. Widzę że Amiga dalej rusza ludzi :)
[#6] Re: Pcimcia A600 i kopiowanie adf

@wpspider, post #5

http://adfsender.stoeggl.com/ tu masz wszystko napisane razem z informacja jak przegrać program odbierający na amige wymagany do tego jest workbench 1.3 lub wczesniejszy.

[#7] Re: Pcimcia A600 i kopiowanie adf