kategoria: A500
[#1] Problem z użytkowaniem stacji Gotek. Jestem kompletnie zielony.
Witajcie 16 bitowi przyjaciele. Kupiłem sobie wczoraj zewnętrzną stację Gotek i nie mam pojęcia jak uruchomić z niej programy. Chciałbym móc nagrywać obrazy .adf na dyskietki za pomocą zewnętrznego Goteka i wbudowanej stacji FDD. Niestety nie potrafię uruchomić niczego z Goteka.
Mam Amigę 500 z 1,5 MB RAM i stację Gotek podłączaną zewnętrznie poprzez port z tyłu komputera.
Pomóżcie, proszę
[#2] Re: Problem z użytkowaniem stacji Gotek. Jestem kompletnie zielony.

@WujekBrowar, post #1

A ustawiony boot masz na który napęd?
1
[#3] Re: Problem z użytkowaniem stacji Gotek. Jestem kompletnie zielony.

@WujekBrowar, post #1

Jaki firmware posiada Gotek?
Czy odpowiednio przygotowałes pendrive do współpracy z Gotek?
Sprzedający nie dał istrukcji ?
Jaki kickstart ma Amiga ?
Jakie oprogramowanie posiadasz do kopiowania dyskietek?
2
[#4] Re: Problem z użytkowaniem stacji Gotek. Jestem kompletnie zielony.

@WujekBrowar, post #1

Nie testowałem Goteka jako DF1: więc to tylko skrót do wystartowania, będziesz miał wnioski.
Norbert zadał Ci więcej ważnych pytań, ale testuj co Ci wyjdzie.

Z Gotekiem powinieneś mieć pendrive, a na pendrivie adf'y.
Wkładasz pendrive i ustawiasz 000 na wyświetlaczu, odpala się konfigurator i przypisujesz kolejnym numerom pliki adf jakie chcesz, potem jeśli uruchomisz Amigę z DF1: (Goteka) to po wybraniu odpowiedniego numeru przyciskami masz taką "dyskietkę" w DF1: i system powinien to widzieć.

Bardziej szczegółowo:
Na pendrivie masz pliki #?.adf, jeden z nich nazywa się 000.adf, musisz go uruchomić, w nim ustawiasz jaka liczba (numer) trzycyfrowa odpowiada jakiemu adf'owi, które masz na dyskietce.

Na przykład Superfrog-disk-3.adf przypisujesz jako 001. Podobnie z resztą.

Potem w DF0: włożyłbym dysk z XCopy, na Goteku zostawił 001 i uruchomił system. Po starcie XCopy, włożył czystą dyskietkę do DF0: i skopiował z DF1: na DF0:.