[#1]
BlitzQuake 1.5 + BFG9060@100MHz + Firebird 1.1 + Voodoo 3
Męczę BlitzQuake'a 1.5 na powyższej konfiguracji i w timedemo demo1 niezmiennie mam 11 FPS (w glquake), niezależnie od tego czy rozdzielczość ustawię na 320x240 czy 640x480. Dodam jeszcze, że ilość FPS nie rośnie nawet gdy zmniejszę okienko do minimum. Ta prędkość jest całkowicie niegrywalna tym bardziej, że gra potrafi zwalniać w niektórych miejscach dużo bardziej nawet jeżeli na ekranie nie ma zbyt dużo szczegółów.
W tym samym czasie wersja z grafiką softwareową (quake) w rozdzielczości 320x240 daje mi 18 FPS i jest to już dużo bardziej rozsądne.
Pytanie moje czy ta konfiguracja sprzętowa z voodoo 3 już tak badziewnie działa, czy może mam coś nie tak jak trzeba. No przecież voodoo przejmuje większość obowiązków związanych z obliczeniami grafiki a działa to wolniej niż na software render?