kategorie: A500, Programy, Sprzęt
[#1] A500 Emu68 Pistorm
Witam.
Ściągnąłem na pc z github emu 68 pistorm classic i gdy go instaluje to wyskakuje mi Raspbery pi imaginer, ustawiam na swój pi3b+ instaluje i weryfikuje dość długo i gdy kończę i montuje mój pistorm do a500 i otwiera mi system Raspbery a nie emu68 dlaczego? Jestem dość zielony w tych sprawach...
[#2] Re: A500 Emu68 Pistorm

@mass, post #1

Pi imginer tu nic nie pomoże.
To wygląda ciekawie - nigdy nie używałem

https://mja65.github.io/Emu68-Imager/

Najprościej - poszukaj obrazu Kaffeine
[#3] Re: A500 Emu68 Pistorm

@bobycob, post #2

Mam tylko 32gb sd... Wiesz może z kad ściągnąć kickstart i Workbench? Tak żeby Emu68 imager to widział!? Bo ściągam jakieś kicki ale ten program ich nie widzi... Robię to na PC...
[#4] Re: A500 Emu68 Pistorm

@mass, post #3

Poszukaj czegoś co się nazywa Amiga TOSEC

Były chyba wersje Kaffeine na 32GB

P.S. Nie jestem pewien czy w TOSEC są - na pewno obraz Kaffeine coś zawiera.

Ostatnia aktualizacja: 04.04.2026 23:01:29 przez bobycob
[#5] Re: A500 Emu68 Pistorm

@bobycob, post #4

Co to jest?
[#6] Re: A500 Emu68 Pistorm

@mass, post #5

Można legalnie w Cloanto zaopatrzyć się w kikstart i Workbench.
1
[#7] Re: A500 Emu68 Pistorm

@koczis, post #6

Zakładam, że skoro używa pistorm to jakąś Amigę ma, więc ma też legalny rom.
[#8] Re: A500 Emu68 Pistorm

@bobycob, post #7

Udało mi się wgrać obraz caffeine i po włączeniu Amiga mam taki obraz i nic się dalej nie dzieje...
[#9] Re: A500 Emu68 Pistorm

@mass, post #8

[#10] Re: A500 Emu68 Pistorm

@mass, post #9

A możesz sprawdzić co masz na wyjściu wideo Amigi?
[#11] Re: A500 Emu68 Pistorm

@koczis, post #10

Jak to co mam na wyjściu amigi? Nie rozumiem za bardzo... Po zresetowaniu też taki obraz się pojawia...
[#12] Re: A500 Emu68 Pistorm

@koczis, post #10

Na wyjściu RGB nic niema, odłączyłem i dalej to samo... Na Raspbery dwie diody cały czas swiecą, tak ma być!?
[#13] Re: A500 Emu68 Pistorm

@mass, post #12