kategoria: A500
[#1] Klawiatura USB
Witam -D
Jak podłączyć, włączyć klawiaturę USB do Raspbery pi3b pistorm w Caffeine Os storm 9317. Ściągnąłem gotowiec od jakiegoś Niemca. Ale jestem kompletnie zielony z tym Os...szeroki uśmiech
[#2] Re: Klawiatura USB

@mass, post #1

Musisz zainstalować stos USB Poseidon, odpowiednie sterowniki pod AmigaOS oraz odpowiednią wersję Emu68 (obsługującą USB).
[#3] Re: Klawiatura USB

@wali7, post #2

No ale piszę przecież, że mam gotowca caffeine os. Więc to chyba powinno już być!? Są gry, programy itp. a sterowników USB niema!?
[#4] Re: Klawiatura USB

@mass, post #3

Jak gotowca masz z przedwczoraj a sterowniki pojawiły się wczoraj to na pewno je masz szeroki uśmiech
P.S. A są już sterowniki USB do pi3 w ogóle? Bo widzę tylko do pi4 i cm4 ale może kiepsko patrzę.
1
[#5] Re: Klawiatura USB

@Tomuś, post #4

Ja jestem zielony w tych tematach... Do Amigi wruciłem po 30 latach... Wpadła mi ręce i postanowiłem się pobawić, więc pytam...
[#6] Re: Klawiatura USB

@mass, post #5

Musisz mieć pi4
1
[#7] Re: Klawiatura USB

@mass, post #3

Skoro masz gotowca, to zapewne wszystko powinno działać. Zapewne.

A skoro nie działa, to może jednak lepiej zainstalować system od zera, krok po kroku wszystko skonfigurować, podszkolić się w temacie AmigaOS...

Bo w przypadku "gotowców" i odpowiedzi co zrobić aby działało, to najczęściej sprowadza się do odpowiedzi na następujące analogiczne pytanie motoryzacyjne:
"Kupiłem Trabanta z dodanym stosem atomowym i doklejonymi skrzydłami. Nie wiem jak włączyć światła mijania, bo gdy próbuję to zrobić, to włączają mi się wycieraczki a na dodatkowej konsoli sterowania wyświetla się lampka z rysunkiem płetw".
6
[#8] Re: Klawiatura USB

@Tomuś, post #4

Jakie sterowniki pojawiły się wczoraj? Ja znam tylko te z lutego.
Ja mam Pistorma z pi4b. USB działa u mnie na emu68k 1.0.6 od rondoval. Jakoś na 1.1a od Michała mi nie chce banglać.
[#9] Re: Klawiatura USB

@mareq, post #8

To się zmienia dość szybko :)