[#1] od zera do amigera
Hej!

Moja amiga w końcu na chodzie po licznych awariach. Więcej - zamierzam używać jej do codziennej pracy oraz "traczenia". Niestety jestem bardzo początkującym amigowcem, a większość amigowych stron kierowana jest do doświadczonych użytkowników. Chcę postawić system (najlepiej pod pełną kontrolą, chyba że niektóre prekonfigi są naprawdę godne polecenia), dysponuję tylko a1200 z hdd i 4mb fastu, pecetem z pcmcią, kartą pcmcia 16mb oraz zapałem.
W związku ze wszystkim co wyżej proszę o jakieś namiary na dobre poradniki lub - jeśli ktoś będzie tak miły - instrukcję krok po kroku jak zainstalować system, który zainstalować, jakie upiększacze i inne dodatki warto mieć.
Wiem, że problem jest super-ogólny, ale właśnie przez to grzebanie w internecie nie przynosi rezultatów... co mi po dziesiątkach szczegółowych porad rozsypanych gdzieś po sieci? To nawet nic dziwnego, każdy spodziewa się sentymantalnych amigowców a nie takiego przechrzty-grzybiarza jak ja.

Mile widziane linki, pliki tekstowe, może jakieś amigowe książeczki w pdf'ach, wypowiedzi w temacie... jednym słowem: ŹRÓDŁA. OK

Aha, zapomniałbym - interesują mnie źródła nie tylko w kontekscie stawiania systemu na nogi, ale zabawy z amigą w ogóle.

Ostatnia modyfikacja: 09.09.2008 01:42:53
[#2] Re: od zera do amigera

@mon, post #1

Moja amiga w końcu na chodzie po licznych awariach. Więcej - zamierzam używać jej do codziennej pracy oraz "traczenia".
Faktycznie jesteś bardzo początkujący :P, bppc na to nie pozwala ^^.

[#3] Re: od zera do amigera

@mon, post #1

Na takim konfigu radze instalowac goly system , ewentualnie kilka najpotrzebniejszych poprawek/przyspieszaczy. Opis instalacji golego systemu jest pod linkiem ------> http://amiga.pekdar.net/amiga/amiga.php?artid=70

[#4] Re: od zera do amigera

@Hellena, post #3

Napisz do mnie na GG, może będę mógł Ci pomóc :)

[#5] Re: od zera do amigera

@OSH, post #4

Ja mam napisać ?

[#6] Re: od zera do amigera

@Hellena, post #5

:D :D