[#31] Re: Amiga 600 Pcmcia Ram

@rafgc, post #25

rafgc napisał(a):

> Zapotrzebowanie może i będzie, tylko, czy masz zamiar użerać
> się z ludźmi bo u nich nie działa, ja tylko powiem, że mnie ten
> ram doprowadza do furii a główna przyczyna problemów to
> beznadziejne podstawki o słabej sile styku i małej powierzchni,
> niestety nie znalazłem nic ciekawego w Polsce, przydałyby się
> podstawki, które były wstawiane do kart turbo, ale one chyba
> były robione na zamówienie.

I do PrzemasaIII:

tak sobie myślę, że jakby kto się zająż robocizną tych naprocesorowych razszerzeń 8MB do A600 to:

1. Kwestia podstawek niepewnych do rozwiązania - wysyłamy płyte qłówną A600 lub po prostu całą A600 i producent lutuje na stałe...

2. Można by teqo zdolneo elektronika w takim przypadku poprosić, aby podkręcił nieco MC68k (podobno na nóżce zeqara w procku da się do ok 12MHz przyklejając mały radiatorek do Motki (jestem elektronicznym laikiem więc może bredzę)

Ostatnia modyfikacja: 04.10.2009 23:21:51
[#32] Re: Amiga 600 Pcmcia Ram

@xtro, post #31

Odnośnie mojej wcześniejszej wypowiedzi, to w chwili obecnej znalazłem w Polsce podstawki które jak do tej pory nie sprawiły mi żadnych problemów.

http://img237.imageshack.us/img237/3672/3xrama600.jpg

PrzemasIII napisał(a):

> Wlasnie mam mozliwosc zrobienia 4/8 MB ram
> na procesor w A600 sa chetni ?

Możesz mi napisać, kto miał ci robić takie rozszerzenia, bo coś cicho na allegro?

[#33] Re: Amiga 600 Pcmcia Ram

@rafgc, post #32

mial mi to robic ktos kto kiedys pracowal dla MicroniKa ale niestety juz sie nie zanosi na to ze zrobi cokolwiek...

[#34] Re: Amiga 600 Pcmcia Ram

@rafgc, post #32

> znalazłem w Polsce podstawki które jak do tej pory nie sprawiły
> mi żadnych problemów.
>
> http://img237.imageshack.us/img237/3672/3xrama600.jpg

Czy to co widać na tej fotce to nie qotowe rozszerzenia pamięci do Ami 600?

do PrzemasIII:

Czy ja właśnie od Ciebie właśnie nie kupiłem na alleqro 2 kickstarty do A600 ?