[#1] przeróbka amigi 500 na amige 1000
czy ktos wie coś na ten temat?j

[#2] Re: przeróbka amigi 500 na amige 1000

@neo2k, post #1

tak myslalem

http://allegro.pl/item718599503_amiga_commodore_1084s_500_1000_pelen_komplet.html

"-AMIGA A-500 (przerobiona na 1000)"

[#3] Re: przeróbka amigi 500 na amige 1000

@neo2k, post #2

Pewnie dodał 0,5Mb RAM i pomyślał, że jak Ami z 512KB RAM nazywa się Amiga 500, to teraz, gdy ma ok. 1000 KB, to to Amiga 1000 jest.

Ostatnia modyfikacja: 26.08.2009 21:56:14
[#4] Re: przeróbka amigi 500 na amige 1000

@APC74, post #3

Najśmieszniejsze jest to, że ktoś to kupił

[#5] Re: przeróbka amigi 500 na amige 1000

@Hubez, post #4

Ktoś kupił po prostu Amigę 500 z monitorem. Amisia jest w dość dobrym stanie, więc raczej warto było.

[#6] Re: przeróbka amigi 500 na amige 1000

@Hubez, post #4

Najlepiej kupować od ćwierć-mózgów, którzy nie wiedzą co mają. Opisy aukcji typu "nie znam się, nie mam jak sprawdzić" w przypadku sprzętu na czasie to zwykle oszustwo, w przypadku starego - to najczęściej prawda. Zmatolenie społeczeństwa osiągnęło już taki poziom, że dla wielu podłączenie A500 do sieci i do telewizora jest nie do przejścia. Dodatkowo dupny opis daje tę korzyść, że nie napędza konkurencji do takiej licytacji.

Moje najlepsze trafienie to legendarny ruski szpulowiec Sojuz 111, wystawiony jako niesprawny i z takim założeniem przeze mnie kupiony. Okazało się, że jest w pełni na chodzie, tylko trzeba mu założyć taśmę, żeby ruszył, inaczej auto-stop nie pozwala mu zakręcić czymkolwiek.
[#7] Re: przeróbka amigi 500 na amige 1000

@Daclaw, post #6

w ten sposob kupile A1200 z BPPC za 700 zl :)

[#8] Re: przeróbka amigi 500 na amige 1000

@AS, post #5

ale to zadna rewelacja,
amiga 500 z monitorem za 170 zl
[#9] Re: przeróbka amigi 500 na amige 1000

@AS, post #5