[#1] Edytor tekstu na gołej A1200
Witam !

Chciałbym wykorzystać A1200 jako "maszynkę do pisania" ami jest bez rozszerza pamięci tylko 2 Mb. Posiadam dysk twardy 2Gb + CF na PCMCIA i szukam dobrego edytora tekstu na w/w konfigurację z polskimi znakami i najlepiej jak by miał export dokumentu do rtf. oraz możliwość użycia czcionek wektorowych. Na moim worku nie jestem w stanie uruchomić takich programów jak WordWorth 6, Final Writer bo brakuje pamięci. Może ktoś poleci jakiś prosty edytor z możliwością rtf. Kiedyś na A500+ miałem taki FinalCopyII, ale przeszukałem net i nic.

Moja prośba do kolegów zaawansowanych czy dałby ktoś radę zrobić mi taki obraz dysku w *.hdf, żeby uruchomić się sam edytor pod workbenchem. Nie mam zamiaru wykorzystywać tego do komercji po prostu studiuję i lubię przepisywać notatki na kompie i pomyślałem dlaczego nie pisać na ami.

Dodam jeszcze, że monitor to Philips SVGA i pod workbenchem Productivity 640x400 29.xx odchylanie o ile dobrze pamiętam. Drukarka HPLj4L. Cóż mogę obiecać za to np. browarek.

Z góry dziękuję !

Cim !

[#2] Re: Edytor tekstu na gołej A1200

@cim, post #1

Szukasz procesora tekstu. Te co wymieniłeś raczej spełniają Twoje wymagania, ale nie spełniają wymagań sprzętowych. Obawiam się, że nic lepszego nie znajdziesz.

Moja prośba do kolegów zaawansowanych czy dałby ktoś radę zrobić mi taki obraz dysku w *.hdf, żeby uruchomić się sam edytor pod workbenchem.

A tego to nie rozumiem. Przecież HDF odpalisz pod emulatorem, a Ty chyba pisałeś o prawdziwej Amidze.

[#3] Re: Edytor tekstu na gołej A1200

@mailman, post #2

Hdf'a bym przeniósł na dysk amigi przy pomocy przejściówki 3.5/2.5" jest taka możliwość przy pomocy UAE.

Wychodzi na to, że bez pamięci ani rusz. Załamka kupić pamięć 4mb za dwie stówy to mnie trochę irytuje.

Dziękuje za zainteresowanie tematem, może ktoś coś jeszcze wymyśli ja się jeszcze nie poddaję.

[#4] Re: Edytor tekstu na gołej A1200

@cim, post #3