[#1] Hdd w Amiga CDTV
Witam
Jestem zielony jesli chodzi o amisie. Kupilem Amige CDTV fajna maszyna. Czy ktos wie w jaki sposob podlaczyc do tego Twardy Dysk czy to mozliwe jesli tak to jak?

[#2] Re: Hdd w Amiga CDTV

@Marek, post #1

Potrzebny bedzie kontroler SCSI firmy TOMS (wklada sie do portu Expanded) i Hadek SCSI....Widzialem taki kontroler kilka razy na Allegro
[#3] Re: Hdd w Amiga CDTV

@Marek, post #1

Mozna rowniez podlaczyc kontroler IDE, ktory pierwotnie przeznaczony byl dla A500. Ten kontroler zaklada sie na motorolke wiec pasuje i w CDTV.
Niedawno taki kontroler byl do kupienia na allegro
[#4] Re: Hdd w Amiga CDTV

@Marek, post #1

U mnie taki kontroler SCSI firmy TOMS ( z Warszawy) działa z dyskiem SCSI Seagate (ponad 300MB). Dysk jest dość wysoki (taka duża "cegła"), ale mieści się bez problemów wewnątrz CDTV. Interfejs ma wyłącznik HD-ka, czerwoną diodę i przelotowe gniazdo SCSI do podłączenia następnych urządzeń SCSI.

[#5] Re: Hdd w Amiga CDTV

@el, post #4

Dzieki
Wszyscy jestescie Genialni! Gdyby ktos sie natknal na aukcje z takimi zabawkami dajcie znac na roxysc@go2.pl
Pozdrawiam
M.
[#6] Poratujcie

@waldiamiga, post #2

Mam Amige CDTV i wlasnie tez mnie naszlo na HD. Jest juz zdobyczny "podkontroler" Toms ale teraz mam pare duman przeroznych. Otoz zaobserwowalem, nie wiem czy slusznie, ze on sie zglasza tylko w momencie wlaczenia roma CDTV (ta animacja amiga CDTV nie mylic z KS 1.3). Czyli do dyspozycji zostaje system na HD oparty o 1.3 bo sila rzeczy wyzszy na 1.3 nie odpali. Dalej. Dysk jest podpiety pojedyncza tasma (na 1 urzadzenie) do wewnetrznych pinow tomsa na 50. Dysk jest 4,5 GB. Tak wiem. Taki mam i jestem sklonny z rozmyslem stracic ten nadmiar Gb bo wiem ze Amisie bez dodatkowych patentow maja problemy powyzej 2 Gb.