[#1] Pomocy z dykiem w A1200hd
Witam

Mam taki problem a ze jestem laikiem jesli chodzi o A1200 to prosze o pococ/rade.

A wiec tak, mam 2 dyski, na jednym z nich powinien byc zainstalowany system, ale gdy podlaczam tasme 3,5 do amigi przy wykorzystaniu przejsciowki to swieci sie kontrolka ze dysk jest wykryty, aele gdy juz podlacze zasianie poprzez kabel ktory uzywalem do polaczania dyskow 3.5 do laptopa to kontrolka gasnie i nic sie nie dizeje, nadal widnieje normalne fioletowe menu z dyskietka ;/

Czego to mzoe byc wina, czyzby dyski byly uszkodzone lub trzeba zainstalowac system. Jak tak to jak to zrobic bo nnidznie nie moge znalezc jak zainstalowac OS 3.1 ( mam ROM 3.0 ) ??

Prosze o linki lub rade bo wymiekam... ;/

pzdr. Slayer777
[#2] Re: Pomocy z dykiem w A1200hd

@Slayer777, post #1

napisz jasniej ..podlaczasz jeden dysk czy w koncu 2 naraz ?

jesli zrobiles system na ROMie 3.1 nie zadziala ci na ROMie 3.0

[#3] Re: Pomocy z dykiem w A1200hd

@Slayer777, post #1

Heh, no problem w tym, że bardzo niekonkretnie piszesz, trudno załapać z czym masz problem. Prawdę mówiąc, to ni cholery nie rozumiem. Możesz jaśniej, w punktach i konkretnie wyłuszczyć problem? Zapewne da się go rozwiązać, tylko plizzzzzz, wytłumacz o co biega, bo z tego co napisałeś... No konia z rzędem temu, kto zrozumie w czym rzecz.

Z szacunkiem
Des

[#4] Re: Pomocy z dykiem w A1200hd

@Des, post #3

a wiec tak:

1. Problem z podlaczeniem dysku 3,5"
a) Gdy podlaczam dysk, ale sama tasma zylowa to kontrolna na amidze ze wykrywa dysk sie pali ( ta pomaranczowa ), a gdy podlacze zasilanie do dysku to kontrolka gasnie, dysk pracuje ale amiga go juz nie wykrywa, tak mi sie wydaje.
Kabel zasilajacy mam z zestawu do podlaczenia dysku 3.5 cala do laptopa tj. jest to kabel podlaczany do gniazdka wraz z zailaczem przetwarzajacym napienie na 12V, czy cos w tym stylu.

2. Problem z OS: