[#1] 3c589D COMBO
Nie znalazłem nigdzie informacji, czy 3c589.device obsługuje tą (pełnej nazwy nie pamiętam ale jest to 3c589D COMBO - czyli gniazdka:BNC i j45... czy jak tam to sie nazywa ;) kartę. Oczywiście obsługuje 3c589D, ale nie wiem, czy w wersji z dwoma gniazdami (myślę, że nie ma różnicy, ale pewności też nie mam a nie potrafię 'uruchomić' tej karty).
A problem wynika z tego właśnie, że nie potrafiłem tej karty zmusić do działania (może aż tak bardzo nie znam się na konfiguracji, ale nie wiem nawet, czy karta jest na 100% sprawna).
No właśnie... prosze o pomoc w sprawdzeniu tej karty i ewentualnym skonfigurowaniu :) (najważniejsze, żebym wiedział czy jest dobra.

Właśnie przed chwilą sprawdziłem 2 rzeczy: dioda cały czas świeci się (nawet bez podłączonego przewodu - a z tego co wiem, to nie powinna), card_info wypisuje: "Card is not inserted, or is already in use!"
Czyli karta raczej jest do d... ???

[#2] Re: 3c589D COMBO

@Jarek, post #1

Potrzebujesz przeróbki PCMCIA albo drobnej łatki: cardreset. A co do tego, że karta jest combo to nie ma to znaczenia, sam mam Surecoma combo i działa i to i to.
[#3] Re: 3c589D COMBO

@szulu, post #2

> Potrzebujesz przeróbki PCMCIA albo drobnej łatki: cardreset. A
> co do tego, że karta jest combo to nie ma to znaczenia, sam mam
> Surecoma combo i działa i to i to.

Kartę sprawdziłem na PC (działa). Cardreset był w użyciu.
A na dodatek chyba hadek mi nawalił ;(
A główny problem polega na tym, że Miami (v3.2) - przy prubie połączenia - podaje komunikat, że nie może otworzyć 3c589.device/unit 0 (próbowałem i z unit'em 1 - ale to nie to)
[#4] Re: 3c589D COMBO

@Jarek, post #1

Kiedys testowalem jakas karte 3 COM i bylo tak:
Wyjalem swoja std. karte, wlozylem 3COM,
podmieniem stery i poszlo bezproblemowo.
Jesli karta jest sprawna i kompatybilna, to powinna chodzic.
A unit MUSI byc 0. Ami ma "tylko" 1 gniazdo PCMCIA, ale nie jest tu wyjatkiem.
Moze karte wlozyles odwrotnie...?
Wprawdzie to niby nie jest mozliwe, ale...