[#1] programowanie muzyki
Jestem początkującym posiadaczem A500 i o programowaniu szkółki slad zagoin a l a ja właśnie na mojej A 500 chciałbym coś stworzy, najlepiej na digiboosterze

[#2] Re: programowanie muzyki

@lopi777, post #1

sorry jakos****o..o sie wyrazilem

[#3] Re: programowanie muzyki

@lopi777, post #2

Jak wytrzeźwiejesz, to zacznij jeszcze raz od początku.

[#4] Re: programowanie muzyki

@lopi777, post #1

Zapomnij o digiboosterze, bo tam potrzebujesz mocniejszego sprzętu i na A500 w tym zestawie, który masz na pewno nie ruszy
[#5] Re: programowanie muzyki

@witekkk, post #4

DigiBooster 1.7 może ruszy...

[#6] Re: programowanie muzyki

@kjb, post #5

Być może ruszy, ale komfort z tego żaden. Polecam tylko i wyłącznie protrackera. Działa pięknie i cuda można stworzyć OK

[#7] Re: programowanie muzyki

@kjb, post #5

Minimalne wymagania to 68020
[#8] Re: programowanie muzyki

@(V)(I)mothe(P), post #6

no oki to zacznę od tego protrackera, tylko mam prośbę podesłałby mi go ktoś? razem z samplami of koz, bo co tam można robić bez sampli

[#9] Re: programowanie muzyki

@lopi777, post #8

no wytrzeźwiałem już wytrzeźwiałem to jak podrzuciłby ktoś te dyskietki z protrackerem?

[#10] Re: programowanie muzyki

@lopi777, post #9

ja podrzuciłem dwa razy do góry :D

[#11] Re: programowanie muzyki

@rzookol, post #10

haha nie udało im się trafić do mojego okna

[#12] Re: programowanie muzyki

@lopi777, post #11

przeslij kablem szeregowym

[#13] Re: programowanie muzyki

@rzookol, post #12

no właśnie tu jest problem, bo mam nową płytę w pc i ma tylko usb :( nie zaglądałem do instrukcji czy nie ma wyprowadzeń na płycie w postaci pinów, ale w czasie przeprowadzki cała dokumentacja jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie... w każdym razie ani rs-a ani lpt nie mam bezpośrednio z tyłu obudowy blaszaka

[#14] Re: programowanie muzyki

@lopi777, post #13

Marsz na Aminet.

[#15] Re: programowanie muzyki

@mailman, post #14