[#1] Jak zamontować stację PC0?
Witam wszystkich!
Je,śli chodzi o przenoszenie danych to przeczytałem posty, ale jestem początkującym amigowcem i nie wiem jak pod WB 2.1 zamontować stację PC0:
Wpisałem tak na chłopski rozum polecenie w shellu mount PC0, ale otrzymałem komunikat object not found. Jak się montuje stację jako PC0?
Z góry dzięki za pomoc

[#2] Re: Jak zamontować stację PC0?

@Lenin3, post #1

O ile się nie mylę, do workbencha 2.1 dołączona jest dyskietka Storage, na niej znajduję się stosowny plik PCO który należy przekopiować do DEVS/DOSDrivers. Jeżeli nie ma takiej dyskietki w zestawie, to chyba było na dyskietce Extras.

Należy też sprawdzić czy w DEVS: znajduje się plik mfm.device oraz w L: CrossDOSFileSystem.



Ostatnia modyfikacja: 22.06.2011 17:15:24



Ostatnia modyfikacja: 22.06.2011 17:16:04
[#3] Re: Jak zamontować stację PC0?

@altcomputing, post #2

No właśnie mam tylko 2 dyskietki Workbench 2.1 i Extras, zaraz sprawdzę czy jest to na Extras

[#4] Re: Jak zamontować stację PC0?

@Lenin3, post #3

W Workbenchu 2.1 nie było dysku storage (z tego co pamiętam), wg. mnie CrossDOS jest na dysku Extras.

[#5] Re: Jak zamontować stację PC0?

@strim, post #4

no dobra tylko jaka jest poprawna składnia polecenia? Jest faktycznie na dysku Extras tylko nie wiem jak tego użyć
Próbuję odpalić z dyskietki Extras ikonę PC0, ale czeka mnie wtedy żonglerka dyskietkami i po komunikacie "PC0 is already mounted", wkładam dyskietkę dosową PC i znów mam "DF0???", zamiast PC0: Poradźcie coś please



Ostatnia modyfikacja: 22.06.2011 19:38:40
[#6] Re: Jak zamontować stację PC0?

@Lenin3, post #5

A że tak spytam, jest to dyskietka sformatowana w FAT-12, pojemności 720kB (DD) ?

[#7] Re: Jak zamontować stację PC0?

@strim, post #6

ano nie, to zwykła dyskietka hd 1,44. Dzięki za uwagę, spróbuję sformatować na 720kB i dam znać

[#8] Re: Jak zamontować stację PC0?

@strim, post #6