[#16]
Re: Problem z Warp3D + Bvision
@Benedykt Dziubałtowski,
post #15
Jestem dosc mocno przekonany, ze BlitzQuake wymaga 3dfx'a w wersji 68k na 100%, natomiast kompilacja na PPC na 99% (dokumentacja, ktora jest na aminecie jest dosc niejasna, dlatego nie pisze, ze na 100%). Kiedys "walczylem" z blitzquakem na moim zestawie i poleglem. Byc moze rzecz w tym, ze moglem jakies parametry przeoczyc, ale wywalanie wosa, ew. guru dosc skutecznie odstraszyly mnie od tego portu. GLQuake za to byl stabilny, wiec go uzywalem. Jeszcze jedna sprawa. Jezeli chcesz odpalac ta gre na wspomaganiu sprzetowym to raczej bedzie potrzebna wieksza ilosc ramu. Testuj od najnizszych rozdzielczosci tj. 320x240 i idz w gore od tego zakresu. Zobaczymy rezultaty. Jezeli Andrzej moze niech zapoda wielkosc jego portu. Moze ma tylko w nazwie blitz? ... ;)
Pozdro!