[#1] Przenieś na dyskietke???
Jestem zielony w sprawch amigi,ale kiedyś byłem entuzjastom tego kompa. Posiadam A500 i chciałbym ją troszke odkurzyć.
Czy da się w jakiś sposób przegrać z pc roma na dyskietke tak żeby amiga odczytała program? Mam dużo gier i chciałbym je odpalać na Amisi bo mnie denerwują te wszystkie emulatory.Czy jest jakiś sposób???
Pozdrowienia.
[#2] Re: Przenieś na dyskietke???

@Endrju, post #1

Niedawno byl prowadzony podobny watek na pl.com.sys.amiga. Tylko tam chodzilo o A600, ale warto zagladnac.

Pozdrawiam
Vokal
[#3] Re: Przenieś na dyskietke???

@Vokal, post #2

Da sić, choć jest z tym trochć zabawy. Zależy od twojej konfiguracji Amigi.
[#4] Re: Przenieś na dyskietke???

@Endrju, post #1

Wszystko się da, tylko w przypadku A500 będzie to baaardzo kłopotliwe i czasochłonne.
[#5] Re: Przenieś na dyskietke???

@Endrju, post #1

Rom z amigi mozesz przegrac na dyskietke programem zawartym w pakiecie blizzkick. Prosciej i szbciej bedzie uzyc googla. Amigowy rom nazywa sie Kickstart i na pewno znajdziesz go na wielu stronach. Rom z peceta (bios) w Amidze nie jest do niczego potrzebny. Piszesz ze byles entuzjasta Amigi i pytasz o nieistniejace romy, chyba ze bycie "entuzjastom" zaklada ignorancje i glupote, ale tego to juz nie wiem.
[#6] Re: Przenieś na dyskietke???

@Valwit, post #5

Valwit, jemu nie o to chodzi... Przecież A500 ma już rom i jest to Kick 1.3 - on "romem" nazywa zapewne gierki w formacie ADF.... da sić to przenieść na A500 bo sam tam robiłem, ale jest to czaso i pracochłonne. Nie pamićtam czy w A500 z OS1.3 dało sić zamontować cross-dos'a ale chyba nie..... Ja to robiłem "na raty" innymi programami... ale posiłkując sić WinUAE można to ułatwić...
[#7] Re: Przenieś na dyskietke???

@LITWIN, post #6

Witam, sory za złe wyrażenie, Chodziło mi o przeniesienie adf na dyskietke tak żeby mi odczytała go Amiga.