[#1] Word
Cześć!
jestem nowicjuszem w sprawach Amigi. Komputer ten mam od nie dawna.
Mam drobny problem. Moja żona musi oddawać w pracy pliki tekstowe w formacie Worda. Albo kupie drugi komputer typu PC, albo rozwiąże ten problem przez emulacje. Próbowałem zdobyć PC-TAska, bez rezultatu. Czy ktoś zna inne wyjście? Będę wdzięczny za pomoc. K.
[#2] Re: Word

@Kuba, post #1

Jaką masz konfigurację? Jeśli A1200 z min. procesorem 040 to Word jest także dostępny pod komputerem Macintosh za pomocą jego emulacji na Amidze. Emulatory na których go odpalisz to programy Shapeshifter lub Fusion (ten ostatni jest w wersji emulującej macintosh`owe procki serii Mototrola 68k lub nowsze PPC).

Poza tym jeśli dobrze pamiętam niektóŽe amigowe edytory tekstu mają opcję zapisu tekstu w formacie .doc (używa go Word). Powodzenia.

[#3] Re: Word

@Kuba, post #1

Na amidze jest program o nazwie WordWorth7, nie jest on może ideałem ale ma możliwośc zapisu pliku w formacie RTF który jest czytany przez worda.
Może to rozwąże twój problem :)
[#4] Re: Word

@Kuba, post #1

Hmm... jedynym amigowym edytorem ktory obslugiwal .doc byl chyba AmigaWriter. Ale z tego co wiem, nie robil tego rewelacyjnie. Jest jeszcze inny sposob - MSWord potrafi odczytywac pliki w formacie .rtf - a do rtf-a zapisze byle WordWorth :). Jesli natomiast chodzi o konkretnego .doca to oczywiscie jest Word na makowke, tylko problem bedzie z polskimi znaczkami. Ale to sie chyba da obejsc.

[#5] Re: Word

@oboedent, post #4

Pewnie że się da. Wystarczy zainstalować polskie czcionki pod MacOS