[#1] Karta graficzna + Apollo 040 ?
Mam ochotę kupić kartę graficzną do swojej Amisi (pod ZORRO II), jednak mając na pokładzie Apollo 040, moje serce truchleje na myśl o ewentualnej walce z CV64/3D, na którą nie mam ani chęci ani czasu. Wiem, że na niektórych Apollo ta karta chodzi dobrze, ale na innych się buraczy. Tak czy owak nie mam ochoty tego sprawdzać na własnej skórze ;) Stąd pytanie: jaka karta na 100% ruszy z Apollo 040. Nie mam zbyt wielkich wymagań, nie jestem grafikiem, zależy mi tylko na stabilnym, kolorowym obrazie w rozdzialce 800x600 :)

Dzięki za ewentualną pomoc.
Pozdrawiam!

[#2] Re: Karta graficzna + Apollo 040 ?

@MarX, post #1

Wszystko zalezy jak trafisz..... u mnie działała idealnie... potem apollo zaminielm na BlizzardaPPC i też działało idealnie... ale potem z moim apollo i inna CV64/3D i innymi slotami zorroII(oba były z micronika) działało albo Apollo albo CV64/3D... wiec polecam najpierw kilkudniowe testy zanim wydasz pieniądze....
[#3] Re: Karta graficzna + Apollo 040 ?

@MarX, post #1

Niektóre Apollo miają jakies dziwne problemy ze slotami zorroII. Więc radze wcześniej przeprowadzić jakiś test/próbę.
[#4] Re: Karta graficzna + Apollo 040 ?

@Olo, post #3

Dzięki za sugestie. Coś będę działał w tym temacie :)

[#5] Re: Karta graficzna + Apollo 040 ?

@MarX, post #1

Nie męcz się! Najpierw zmień apollo na blizarda! Przechodziłem przez ten problem.
[#6] Re: Karta graficzna + Apollo 040 ?

@Marek, post #5

A po co ja caly czas pracuje na Apollo 1260/50( karcie 64/3d) i nie mam klopotu
[#7] Re: Karta graficzna + Apollo 040 ?

@dziadzioMiecio, post #6

A ja naprawdę miałem problemy z apollami (dwoma) 040. Teraz nie mam.