[#5]
Re: SDL+OpenGL dla AmigaOS4
@DRACOX,
post #4
To tylko słowa więc jeszcze nie ma o czym mówić. Ale dziękuję bardzo - to miłe. :)
Poza tym to co robię to nic wielkiego. Ot taka sobie gra 3D, którą po cichu planuję zrobić na bardzo wiele platform różniących się bardzo od siebie możliwościami. Zaczynam od wersji dla Pegasosa z MorphOS, bo to sprawia mi największą przyjemność. Jak na tej platformie będzie mi wszystko grało i działało to przeniosę na Windows (SDL+OpenGL), bo tam łatwiej jest znaleźć kogoś do grafiki 2D/3D. :) Nie zaangażuję nikogo do robienia grafiki/dźwięku do momentu gdy gra będzie działała. Tej zasady się trzymam od pewnego czasu, bo już za dużo razy mi nie wypaliło i potem głupio mi było wobec tych, którzy coś zaczęli robić. :( Jak ryzykować to samemu. Potem spróbuję AmigaOS3 (więc i może 4). Być może bardzo ograniczoną wersję 3D ze specjalnie robioną grafiką się zrobi też na telefony z Java2ME. Ale tego nie jestem pewien. Te wersje teoretycznie jestem w stanie zrobić (prawie) sam. Jeżeli ktoś chciałby się pobawić w portowanie tego na cokolwiek innego (MacOS Classic i X, różne Linuxy, SymbianOS) to na pewno pomogę jak tylko będę umiał. Sam mogę jeszcze ewentualnie spróbować zrobić wersje pod Symbiana i jakieś PocketPC oraz wersję dla XBox360 (pod C# i XNA jak w końcu go kupię i wykupię członkostwo w CreatorsClub). Jednak z pewnych względów wersja pod Symbiana i PocketPC możliwa byłaby tylko jeżeli gra miałaby skończyć jako komercja, a to jest mało prawdopodobne, bo robię to dla przyjemności. :)
Ale to są tylko plany jakich było milion i będzie jeszcze więcej. :) Na razie piszę sobie różne przydatne klasy, które zagwarantują mi względną przenośność tego wszystkiego na systemy i API, które do tej pory miałem (nie)przyjemność poznać. Najwyższy priorytet ma wersja MorphOS i ją chciałbym skończyć za wszelka cenę, bo po prostu mam na to ochotę. :)