[#1]
Arcymag - port okienkowy :/
W oczekiwaniu na wer amigowa gry, amieszczam obrazki z wersji okienkowej nad ktora pracuje od jakiegos czasu. Bylo mi zal troche tej pracy wlozonej w produkcje grafiki do gry.
http://img683.imageshack.us/i/001d.gif/
http://img29.imageshack.us/i/002ii.gif/
http://img21.imageshack.us/i/003sj.gif/
http://img97.imageshack.us/i/004lc.gif/
http://img684.imageshack.us/i/005.gif/
Port tworzony jest na wer demo programu "Gamemaker", nie ma sie spodziewac cudow ale sporo da sie i tak zrobic. Planuje skonczenie portu na grudzien 2009.
Aktualnie gra zawiera elementy:
-gra uruchamia sie w okienku 800x600
-grafika z amigowej wersji Archmage, najprawdopodobniej zostanie wzbogacona o jakies drobne poprawki i jeszcze kilka nowych elementow, tu gamemaker wogole mnie nie ogranicza.
-poruszaca sie postacia bohatera
-skrzynki udaje sie przesuwac
-animowane elemety(skrzynki ze skarbami, pochodnie, przeszkadzajki, klucze, elementy amuletu)
-etap mozna zakonczyc dopiero po wyzbieraniu wszystkich czesci amuletu.
-zasada "jeden zebrany klucz otwiera tylko 1 dowolne drzwi", to samo tyczy sie innych zbieranych rzeczy
-stworki siedza spokojnie na miejscu i aktywuja sie tylko wtedy kiedy bohater zblizy sie na odpowiednia odleglosc (element zaskoczenia, mozliwosc ukonczenia etapu na kilka roznych sposobow).
-symulowanie wysokosci przedmiotow, postac czesciowo chowa sie za niektore elementy otoczenia.
-przekladnie uruchamiajace drzwi, odslaniajace ukryte elementy
-pulapki (przyciski,przekladnie) (na razie jeszcze nie szkodliwe ale dzialaja)
-elementy logiczne polegajace na umiejetnym przesuwaniu skrzynek, umiejetnym gospodarowaniem kluczami aby sie "nie zaklinowac"
Do zrobienia:
-poprawki graficzne
-graficzny "status bar"
-status energii (aktualnie kolizja z przeszkadzajka konczy sie powtorka etapu)
-uplywajacy czas przeznaczony na ukonczenie etapu
-bomby potrzebne do rozbijania odpowiednich elementow otoczenia, ew niszczenia przeszkadzajek.
-dodatkowe maszyny uruchamiajace rozne rzeczy na planszy (mostki zwodzone itp)
-Pulapki dzialajace na bohatera.
Oczywiscie jestem otwarty na wszelkie sugestie dotyczace nowych ciekawych ciekawych elementow gry. Bardzo wygodnie i szybko tworzy sie mi gre pod gamemakerem, problem w tym ze nie stac mnie wogole na wer pelna tego programu. Gdyby ktos chcial mnie wspomoc finansowo bardzo bylbym wdzieczny. Odwdzieczylbym sie wer gry z wielksza iloscia etapow i zroznicowania niz wer demo zaplanowana na grudzien 2009. Za wszelka pomoc z gory dziekuje :)