@tomek,
post #5
Shadery tam zupełnie nie były wykorzystywane w żadnej wersji (MorphOS, iOS [iPhone/iPod i iPad], Windows i być może nadchodzącej MacOSX. To wszystko było jeszcze pisane po staremu głównie ze względu na MorphOS, iPhone2G, 3G i iPod Touch 1 i 2 generacji. Pozostałe urządzenia (Windows, iPhone3GS, iPhone4, iPhone 3rd i 4th gen, iPad) mogłyby wykorzystywać shadery ale właściwie ma to średni sens w przypadku tej gry. Szkoda czasu na zmiany w Fortis. Nie wykluczam tylko portów na kolejne platformy. Ale rozbudowy tej gry raczej nie będzie, bo resztki czasu jakie miewam lepiej wykorzystać na dwie kolejne gry, które właśnie powstają.
Jeżeli chodzi o port na AROS-a to myślę, że technicznie raczej nie byłoby z nim wielkich problemów. Tak samo zresztą jak i z portem dla AmigaOS4, Linux. Jednak ja na razie nie mam zupełnie czasu. :( Tylko odnośnie wersji dla MacOSX coś tam może się ruszy, bo pewien bardzo kumaty gość wyraził chęć rzucenia okiem na te nieszczęsne źródła.