Forum » AROS
[#1] AROS -instalacja
Postanowiłem zainstalować AROSa na swoich lapku(ASUS K50I), obok WIN7, wiadomo oddzielna partycja, wypaliłem na płytce AROSa dla x86-64bit. No więc odpalam, ustawiłem w BIOSie bootowanie z płyty, wywala ekran z doborem rozdzielczości, potem komunikat 'welcome to GRUB', potem jakieś ciągi znaków i staje cały proces. Co robię źle?
[#2] Re: AROS -instalacja

@Dart_Mage2, post #1

W jakim trybie działa kontroler SATA ? Jeśli nie jest to Legacy IDE (lub coś w tym stylu) to d... blada.

[#3] Re: AROS -instalacja

@Dart_Mage2, post #1

Na jakich napisach staje proces rozruchu?

[#4] Re: AROS -instalacja

@TomcioPaluszek, post #2

Możesz jakoś jaśniej, nie jestem za dobrym informatykiem.

A co do napisów to takie ciężko opisać cyfry i literki w kolumnach- z mojego punktu widzenia to raczej nic nie znaczą(takie białe na czarnym tle- coś jak MS-DOS-jeśli o wygląd chodzi, tyle ,że jak już zatrzyma się to się wiesza, żadnej kontroli tzn. nic nie mogę wpisać etc.)
[#5] Re: AROS -instalacja

@TomcioPaluszek, post #2

Gosc uruchamia to pierwszy raz, a Ty sie go "pytasz" o tryby SATA. Gdybys jeszcze rozwinal temat i napisal co zrobic , aby "d... nie byla blada" to byloby fajnie. A na 99% moim zdaniem zamrozenie powoduje grafika w tym lapku. Tylko tak naparwde nie wiadomo co to za grafika, bo modeli ASUS K50I jest kilka i jedne sa na gForce GT310M , jakies inne intele4500M ( biore info z pierwszej lepszej strony). Probowales odpalac cd z arosem w trybie VESA ? Ktora to wogole wersja arosa. Napisz cos wiecej o konfiguracji. ( No i podstawa tak jak pisal kolega wyzej - przy czym zatrzymal sie start ?)

[#6] Re: AROS -instalacja

@Dart_Mage2, post #1

Nie polecam wersji 64bitowej, u mnie nigdy nie zadziałała. Spróbuj skorzystać z Icaros Desktop.

Edit: Cactoos: jeżeli kolega nie kuma co to tryb, w którym działa sata to odradzam Arosa. To nie Windows, że wszystko bangla z kopyta tylko fochliwy amigowy system, nad którym czasem trzeba pokumać ;)