[#1] Co to, Pamięć Amiga ?
Witam, odwiedziłem dzisiaj giełdę w Słomczynie i znalazłem wśród wystawkowych śmieci pamięć, wygrzebałem ją spośród tony płyt i RAM-ów pc-towych, moje pytanie to czy to jest na pewno pamięć do Amigi czy też innego kompa, sprzedający twierdził, że PC, po wyglądzię i pinach wygląda mi to na pamięć Amigową, nie znam się, dlatego was pytam o to.

Cena 4zł

[#2] Re: Co to, Pamięć Amiga ?

@magnatt, post #1

Jeżeli jest dwustronna to 8Mb, jeśli jedno to 4Mb
[#3] Re: Co to, Pamięć Amiga ?

@magnatt, post #1

To jest zwykła pamięć simm, czyli do komputerów z takim slotem (głównie PC, A4000 miała takie sloty na płycie i większość rozszerzeń pamięci i akceleratorów dla Amigi).
[#4] Re: Co to, Pamięć Amiga ?

@sanjyuubi, post #3

Tak jest to dwustronna i zauważyłem, że A4000 ma coś takiego podobnego, dlatego to podkupiłem, po czym poznaje się, że to ma 4,8,16 itd. pamięci? jak mogę szybko to przetestować czy to działa? mam w swojej A4000 kości z poniższego zdjęcia, ta poniżej jest jednostronna, tą którą dzisiaj dokupiłem nie wchodzi w płytę bo dystansują ją mikroprocesory (czy jak to zwał) z drugiej strony, jak to wsadzić, w pierwszy rząd odpada bo zajęty również dwustronną.



Ostatnia aktualizacja: 14.05.2017 17:07:22 przez magnatt
[#5] Re: Co to, Pamięć Amiga ?

@magnatt, post #4

Wróć, źle spojrzałem. Te górne, to są kości po 128 KB.

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2017 21:56:07 przez Raul

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2017 21:56:24 przez Raul
[#6] Re: Co to, Pamięć Amiga ?

@Raul, post #5

A dolna kosc to kostki po 512 kB