[#1] Amiga Blizzard 1220/4 Phase 5
Cześć potrzebuję więcej informacji na temat tego Blizzarda, ile to ma ramu (4mb?), po czym to się poznaje, jestem zielony w temacie, a mam coś takiego do podkupienia i może mi się przyda, dodatkowo czy można to podpiąć do A600 ? jest to niby do A1200 i tylko do tego sprzętu można podpiąć?
Proszę o wyrozumiałość za moją wiedzę.
cena 63euro

Ostatnia aktualizacja: 29.09.2017 10:23:35 przez magnatt
[#2] Re: Amiga Blizzard 1220/4 Phase 5

@magnatt, post #1

MC680EC20/28MHz + FPU, 4MB, RAM + RTC, mozliowść rozszerzenia do 8MB RAM.
Nadaje sie tylko do A1200.

wystarczy użyć google. Cena IMO dobra.
[#3] Re: Amiga Blizzard 1220/4 Phase 5

@magnatt, post #1

Te karty mają standardowo 4MB na płytce (stąd nazwa 1220/4). Rozszerzana jest przez dodatkową płytkę nakładaną na widoczne piny z prawej strony (bardzo trudno ją dostać). Jeśli to ta karta ze zdjęcia, to masz tam dodatkowo koprocesor. Sam posiadam taką sztukę i uważam, że to fajny akceleratorek, zdecydowanie lepszy od zwykłego Fastu. Cena 63 euro, to bardzo dobra cena.
Aha, do A600 absolutnie tego nie podłączysz (w sensie nie będzie działać )
[#4] Re: Amiga Blizzard 1220/4 Phase 5

@Umpal, post #3

Widziałem na google 64MB dlatego pytałem po czym poznać, czyli zawsze po /// to ilość MB
Dziękuje za bardzo za odpowiedzi bez "zjedzenia" mnie za moją niewidzę.
Tak więc kupuję, będzie do mojej Ami, którą mam zamiar podłączyć w miejscu mojej pracy. (na zimne, chłodne i nudne dni)
[#5] Re: Amiga Blizzard 1220/4 Phase 5

@magnatt, post #4

A dodatkowo zapytam, reanimuje Amigę 1200 do której właśnie chcę wsadzić tą karte, mam problem z zielonym ekranem, czyli Ami straciła kolory, to może być wina z jednego z kondensatorów? i tak jedzie na serwis do Marcin74 z innymi sprzetami, ale mówię, zapytam przy okazji.
[#6] Re: Amiga Blizzard 1220/4 Phase 5

@magnatt, post #1

Informacje o karcie.