[#1] Amiga 1200 - tantalowe czy elektrolityczne polimerowe ?
Witam ! Stoję przed wyborem wymiany kondensorów w swojej Amidze 1200.Związku z tym mam pytanie jakie najlepiej stosować tantalowe czy elektrolityczne polimerowe ? Generalnie jestem laikiem jeśli chodzi o elektronikę i chciałbym wiedzieć jakie zastosować aby moja amiga pożyła jeszcze troszeczkę.
[#2] Re: Amiga 1200 - tantalowe czy elektrolityczne polimerowe ?

@magiarasta, post #1

Polimer tantale czasami potrafią explodowac lub ceramiczne tylko nie koniecznie w torze audio choć o tak tego nie wyslyszysz ! Temat wałkowany 10000 razy
[#3] Re: Amiga 1200 - tantalowe czy elektrolityczne polimerowe ?

@Cizar, post #2

Zdania są podzielona każdy mówi co innego.Wiec jakie zalecasz żeby było ok ?
[#4] Re: Amiga 1200 - tantalowe czy elektrolityczne polimerowe ?

@magiarasta, post #3

Jak Cię stać to polimery . Ja czasami wszystkie dawałem ceramiki ( wiem wiem audio i te sprawy ) nie usłyszysz . Prz ceramikach możesz dać na zasilanie jak np. byl 10u możesz dać 22u one i tak maja troszkę mniej a im wyższe zasilanie będą miały jaszcze mniej może około 10u. Ale nie będzie już żadnego elektrolitu wylewającego się na PCB. Ja w firmie produkuje dużo elektroniki i praktycznie wszystko to ceramika no czasami na zasilaniu zaraz na wejściu zasilania jaki elektrolit. Ale koniecznie wymień elektrolity w zasilaczu !. Wszystkie na dobre !

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2019 19:03:55 przez Cizar
[#5] Re: Amiga 1200 - tantalowe czy elektrolityczne polimerowe ?

@magiarasta, post #1

Bierz polimerowe, wewnątrz posiadają elektrolit w formie stałej więc nie zrobią "spustu" na pcb a będą parametrami najbliżej do oryginałów. To takie elektrolity 2.0 z wyeliminowaną największą wadą.