@koczis, post #1
@ZorrO, post #2
Jakby dać ludziom do ułożenia we właściwej kolejności 16 kwadracików na A500 w odcieniach np czerwieni w nasyceniu od 0 do 15 to wielu miałoby kłopot w rozróżnieniu kwadratów które różnią sie od siebie o 1/16 stopnia nasycenia.
@koczis, post #1
@san_u, post #9
@koczis, post #1
@koczis, post #18
@sq7bti, post #21
@koczis, post #22
przy czterech bitplanach 4096 kolorów, co jest w zupełności w kinomatografi wystarczające.Obstawiam, że obraz w HAM8 będzie wyglądał lepiej. A nic nie trzeba grzebać w sprzęcie i wystarczy jedna Amiga.
@Krashan, post #23
Gdybyś użył po 8 bitplanów na każdej z 3 Amig, miałbyś obraz w pełni 24-bitowy, zakładając, że udałoby się zmiksować analogowo sygnały zachowując poziomy napięć RGB z dokładnością do połowy najmniej znaczącego bitu.
@koczis, post #25
@koczis, post #25
Tryb AGA zmienił paletę barw z dotychczasowej 12-bitowej (4096 kolorów) na 24-bitową (16777216 kolorów)
Dodatkowo wprowadzono obsługę 256 kolorów w każdej rozdzielczości (8 bitplanów) – w porównaniu z 6 bitplanami w OCS i ECS (w trybie EHB).
@Krashan, post #15
Synchronizacja obrazów jest możliwa, ponieważ Amiga może przyjąć zewnetrzny zegar piksela oraz zewnętrzne sygnały odchylania poziomego i pionowego.