[#1] Osiem Praw Szanownego Klienta
Osiem Praw Szanownego Klienta (znalezione na http://funiaste.net)

l. Klientowi nigdy nie przyjdzie na myśl, ile kosztuje projekt, tylko ile można na tym projekcie zaoszczćdzić.
2. Jeżeli udało Ci sić wprowadzić w programie wymagane przez klienta poprawki, wtedy on z nich zrezygnuje..
3. Żaden klient nie wie, czego właściwie chce..
4. Każdy klient wie dokładnie, czego nie chce..
5. Żaden klient nie chce tego, co masz już gotowe..
6. Nie wie także, co chciałby mieć zamiast tego..
7. Klient, który najmniej płaci, marudzi najwićcej..
8. Klient żąda wićkszych zmian dokładnie wtedy, kiedy produkt jest już gotowy.



Podpisuje sie pod tymi punktami wszystkim, czym sie da :)

Pozdr :)

[#2] Re: Osiem Praw Szanownego Klienta

@uran, post #1

dodaj 9) Klient który mało płaci, zazwyczaj zalega z płatnościami...

[#3] Re: Osiem Praw Szanownego Klienta

@Kaczus, post #2

O nie. Ja bym powiedział - klient który ma czym płacić - zalega z płatnościami. Wiem z autopsji ;) (polnisze bisnesmesz)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem