[#1] Kto odważny?
Jakiś gościu wypisuje naprawdę chamskie teksty u mnie na GG. Ma kilka kont, nie daje spokoju, myślałem że to CieniakAmigowiec ale to nie on. Jest ktoś kto mógłby mu podesłać jakiegoś wirusa coby się uspokoił, albo choć przegadać? Bo ja już nie mam siły.
A najlepiej to jak go namierzyć? Bo może to jakiś znajomy.
Oto jego GG:
9110219
11789812
5314388
[#2] Re: Kto odważny?

@Arbuz, post #1

Nie możesz go zablokować Albo ustaw sobie takie coś dzięki czemu nie dojdą do ciebie wiadomości od nieznajomych i gitara :) Taka opcja w wersji Windows jest tam gdzie ustawianie opisu. Jak chcesz się odegrać to wyślij mu jakiegoś trojana i zdobądź dzięki temu jego hasło do gg a potem to już chyba wiesz...

[#3] Re: Kto odważny?

@Roszak, post #2

Jto sobie zablokowałem tylko że co trochę zakłada nowe konto.Myślałem, że ktoś ma ochotę podyskutować z debilem. A co do trojana to w ogóle nie znam się na tym. A chętnie bym to zrobił. Tylko nie wiem od czego zacząć.
[#4] Re: Kto odważny?

@Roszak, post #2

Niech podeśle keylogera.
A jeśli koleś głupi to można poprosić o spakowanie archiwum GG i wysłanie :P.
Tyle żeby on wtedy nie podesłał wira.
Ja miałem problem, bo koleś uważał (nie znam go), że kreskówka która oglądam dorównuje do teletubisiów( kreskówka ma status +7). Po męczeniu się z nim, skapnąłem się że to chyba taka jedna osoba, zablokowałem go, a gdy już odblokowałem, znowu zaczął, wymieniłem z nim parę słów, potem już nie napisał.

[#5] Re: Kto odważny?

@Arbuz, post #3

Spróbuje ze swojego innego konta z nim podyskutować.
Aha, tylko powiedz mi jedno, czy on wie kim jesteś, zna twój nick, czy chociaż imię? czy po prostu pisze do "kogokolwiek".

[#6] Re: Kto odważny?

@Arbuz, post #1

Pod 5314388 ma podane imię: jarek, miasto: karwiny
Polecam tlena, jak się połączy masz jego IP na tacy do wglądu.

---=== WYEDYTOWANO ===---
Tak właściwie to czemu go po prostu nie zignorujesz/zablokujesz?
Choćby nie wiem ile kont miał kiedyś mu się skończą i sam sie znudzi. ;)