[#1] program do prezentacji
Jako, że duża część środowiska ociera się lub otarło o tworzenie prezentacji dla tv, to mam pytanko: Czy możecie polecić jakiś programik współczesny, może być pod win lub macos, za pomocą którego wykonam prostą prezentację? Jakieś tło i na tym napisy, ewentualnie jakieś wymieniające się graficzki. Myślę o czymś podobnym do amigowej Scali. Jestem laikiem graficznym, a muszę coś takiego przygotować. Format wyjściowy, to wmv lub flash. Ale to chyba da się przekonwertować z innych formatów. Czekam na sugestie i z góry dziękuję!

A może coś na Amidze da radę? Rozdzielczość prezentacji 896x480.

Ostatnia modyfikacja: 14.12.2009 17:42:46
[#2] Re: program do prezentacji

@JaCoP, post #1

Jestem pod wrażeniem ilości odpowiedzi . Przy okazji wygooglałem, że Scala istnieje i ma się dobrze! Tylko to już mocno komercyjny soft...

[#3] Re: program do prezentacji

@JaCoP, post #2

Trudno coś wymyślić oprócz Majkro$oftowego Power Pointa z pakietu M$ Office... ;)
Chociaż, jeśli chcesz za format wyjściowy przyjąć wmv - to masz Live Movie Maker z darmowego pakietu Windows Live (lub setki tysięcy innych programów do składania dźwięków, obrazków i filmików w jeden długi film, i ewentualną późniejszą konwersję ;)), a jeśli flash, to masz oficjalny komercyjny program Adobe służący do tego, więcej nie znam.

[#4] Re: program do prezentacji

@Shoonay, post #3

Dzięki. Zawsze to jakieś propozycje . Właśnie myślę sobie szybko o M$ PP. Chyba popróbuję. Ponoć też można z tego zrobić prezentację video. Przy okazji szukania bardzo zainteresował mnie program Hollywood (muszę się z nim bliżej poznać).

[#5] Re: program do prezentacji

@JaCoP, post #4

JaCoP napisał(a):

> Właśnie myślę sobie szybko o M$ PP. Chyba popróbuję. Ponoć też można z tego zrobić prezentację video.

Hmmm, wątpie czy natywnie jest jakaś opcja zapisu do wideo, ale od czego są najróżniejsze "recordery desktopowe", jak na przykład AutoScreenRecorder.