[#1] Źródło Doom 3 uwolnione
Temat mówi wszystko. Ciekawe kiedy (o ile w ogóle), pojawi się port dla któregoś z amigowych systemów.
[#2] Re: Źródło Doom 3 uwolnione

@mailman, post #1

To ja poprosze pod age, tak zeby w palu z 12-13 klatek wyciagalo na 040 :D hi hi
Ale tak realie myslac, to nie wiem czy ktoras z nowych ami pociagnela by tyle poligonow.
[#3] Re: Źródło Doom 3 uwolnione

@Koyot1222, post #2

X1000 chyba by uciągnęła taką gierkę?
[#4] Re: Źródło Doom 3 uwolnione

@Tomski, post #3

Wątpie, ale z drugiej strony, ani Wolfensteina ani Dooma podobno nie dalo sie stworzyc na Ami, a pojawili sie tacy dla ktorych "niemozliwe" okazalo sie czyms co dalo sie po prostu zrobic :)
[#5] Re: Źródło Doom 3 uwolnione

@Koyot1222, post #4

Jakby tak powycinać połowę cieni, paralaxy i zrobić to w 320x240 to może, może
A poważnie: nie rozumiem tego pędu za grzybiarstwem. Macie swój niepowtarzalny feeling, masę wspaniałych gier w 2d. Po co robić dooma3 na jakąkolwiek amigę?
[#6] Re: Źródło Doom 3 uwolnione

@tomaszek1983, post #5

Dokladnie!!!!
Po cholere to komu, skoro dzis na byle PC za pare groszy ta gra smiga jak szalona. No i nadal jest sliczna i klimatyczna.
Amiga ma swoja klasyke i niech tak zostanie. Po co taki port, skoro kazdy kto chce i chcial moze w to zagrac na rozsadniejszej gamingowo platformie ?
[#7] Re: Źródło Doom 3 uwolnione

@michalmarek77, post #6

Ty chyba nie rozumiesz calej Filozofii bioracej sie za uwalnianiem kodow Dooma/Quake etc.

Tu nie chodzi o to, ze blaszak ze smietnika pociagnie to bez problemu. Tu chodzi o to, ze te gry sa symbolem otwartosci kodu zrodlowego i potegi jezykow wysokiego poziomu(w sumie jednej z dwoch zalet w stosunku do asemblerow). Ot taki miernik historii - w x roku otwarty kod zrodlowy moglo pociagnac tyle maszyn, gdzie najmniesza to ..., a najmocniejsza to ....

Ja sadze, ze dosc szybko moze sie pojawic amigowy port Dooma 3 - ale na port na zestaw typu PPC plus gfx to raczej dlugo poczekamy(nie sadze, zeby bylo to niemozliwe, trzeba byloby tylko zdowngradowac gre lub stworzyc nowe karty rozszerzen do klasyka). Ale podejrzewam, ze jesli X1000 bedzie miala wiecej niz 100 uzytkownikow, to mozliwe, ze ktos to przeportuje ot chocby, zeby sie usprawiedliwic iz wydal na taka maszynke sporo pieniedzy.

Tym bardziej port pod MorphOsa jest mozliwy, bo jak na razie chyba udaloby sie na jednych z najmocniejszych jablkach go uciagnac, choc niekoniecznie z najwyzszymi detalami.

Mysle takze, ze w takim tempie jak rozwija sie Android obecnie, to za kilka lat kilkaset PLN beda kosztowaly komorki spokojnie uciagajace Dooma 3 na najwyzszych detalach.
[#8] Re: Źródło Doom 3 uwolnione

@ruberum_ignis, post #7

Troche off-topowo: Taki Infinity Blade 2 technicznie (grafika, etc) na iPAD'a zjada Doom'a 3 na sniadanie. Pod kazdym wzgledem . To tak a propos androida...........
Usprawiedliwianie zakupu X1000 portem Doom'a 3 - LOL :) Choc fakt, predzej na byle smartfonie port tej gry bedzie dostepny niz nawet na najmocniejszej Neo-Amidze.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem