[#1] PPA.pl
Właśnie podszedłem do komputera.

Wszedłem na kilka stron w tym na końcu na ppa.

Uważam że ta strona jest
- niezależna
- nie nudzi
- nie ma na niej w sumie bełkotu
- nie ma urojonych misji, wizji
- nie jest lans
- nie jest sensacyjna
- nie jest targetowana pod target
- nie wymaga aby być guru w jakimś temacie bo inaczej sp**

Szkoda, że jest niewiele takich stron, innej o w/w charakterystyce nie znam. Przy tej okazji, dziękuję Adminom i Użytkownikom. Jest za co.
[#2] Re: PPA.pl

@DiskDoctor, post #1

- nie ma na niej w sumie bełkotu
- nie ma urojonych misji, wizji

Poczytaj sobie niektóre tematy z rzeźni i hyde parku (szczególnie jednego pana tutaj ) to zmienisz zdanie ;) Z całą resztą się zgadzam w stu procentach, ta strona to kawał dobrej, bardzo potrzebnej roboty. Nie ma chyba ostatnio dnia żebym tu nie zajrzał. Jestem w tej materii laikiem i jak patrze jakich ludzi ta strona przyciąga - z jak ogromną wiedzą na temat sprzętu, elektroniki, softu, grafiki itp, itd - nadziwić się nie mogę. Rispekt dla wszystkich tworzących ppa.pl OK

Ostatnia aktualizacja: 31.05.2016 10:49:05 przez uroboric_tom
[#3] Re: PPA.pl

@uroboric_tom, post #2

Na pewno jest lepiej niż na execu.
[#4] Re: PPA.pl

@uroboric_tom, post #2

Ja czytam tematy ze strony głównej - jak ktoś nie chce, nie trzeba wchodzić do innych działów niewidocznych.

Co do innych portali amigowych sugeruję się bardziej ruchem czytaj liczbą użytkowników. Chociaż miałem kiedyś (mam?) konto np. na awnet, ale nie mam dobrej opinii o tym portalu.

A to że się zdarzają dziwactwa - zawsze będą jak będzie opcja forum na stronie. Tylko miałem raczej na myśli, że one nie przeszkadzają w czytaniu innych, normalnych tutaj rzeczy.