[#1] Aliexpres - reklamacja
Zamówiłem u chińczyków procki 68k, niestety coś pochrzanili i nie wiem o co im chodzi. Poprosiłem o zwrot kasy, niestety słaby ze mnie poliglota. Prośba o pomoc w tłumaczeniu, ewentualnie o info jak wygląda u nich procedura zwrotu kasy. Z góry dzięki.

zhuang xin
2016-12-12 10:06:14 p.m.

Friend, you open the dispute
Dispute reason:
1. "I no longer need the product"
2. I ordered the product by mistake
Immediately Refund to you!

Andrzej Cho
2016-12-12 11:23:35

It has not been executed order, please refund.

zhuang xin
2016-12-09 0:10:51

Received the order?

Andrzej Cho
2016-12-08 12:09:29

I have not received the ordered goods, please explain.

zhuang xin
2016-08-07 12:01:21

How are you.A friend.This product is flawed.
Your time for his friends.
In order to avoid unnecessary disputes.
Friend, please you apply for cancellation of the order.
Please select a reason to apply for refund order
For other reasons
Thank you friends cooperate with you.Welcome to you next time
[#2] Re: Aliexpres - reklamacja

@AndrECHO, post #1

z grubsza pomijajac dziberisz to masz wybrac anulowanie zamowienia i w powodzie wpisac, ze chcesz zwrot pieniedzy (z innych powodow?)
[#3] Re: Aliexpres - reklamacja

@AndrECHO, post #1

Jeżeli zapłaciłeś a nie dostałeś towaru to załóż spór przez alie bo inaczej nie dostaniesz zwrotu kasy. A złożyłeś to dobrze :) Nie anuluj bo zostaniesz na lodzie.

Ostatnia aktualizacja: 15.12.2016 17:45:00 przez PrzemasIII
[#4] Re: Aliexpres - reklamacja

@PrzemasIII, post #3

no właśnie... ale jak to mam zrobić? :)
[#5] Re: Aliexpres - reklamacja

@AndrECHO, post #4

[#6] Re: Aliexpres - reklamacja

@AndrECHO, post #1

Z tego co rozumiem to kupiłeś, zapłaciłeś, czekałeś, ale nie dostałeś numeru śledzenia czyli w ogóle nie wysłali Ci towaru.
Otwórz spór, wybierz "Refund Only", potem masz pytanie "Did you receive the item?", odpowiadasz nie, potem masz "Reason for refund request" wybierasz "Logistic tracking problem" i "No tracking information". Wpisujesz całą kwotę do zwrotu i tyle.
Oni Ci tam piszą żebyś jako powód wybrał, że już nie potrzebujesz produktu i że kupiłeś przez pomyłkę dlatego, że wtedy otwarcie sporu nie leci im po opinii i punktach. Sraj na nich.
Miałem ostatnio akcję, że przysłali mi kupę starego szajsu w dodatku zepsutego, a części zamówienia w ogóle nie przysłali. Też były teksty żebym zmienił powód na "I no longer need the product", bo inaczej zaszkodzi to opinii o ich sklepie, a tak to od razu oddadzą kasę. Napisałem, że dobro ich sklepu zwisa mi martwym szczurem i żeby lepiej kontrolowali co wysyłają ludziom.
Po paru dniach wkracza aliexpress, rozstrzygają spór na Twoją korzyść i dostajesz zwrot kasy.
[#7] Re: Aliexpres - reklamacja

@Kilos, post #6

jak próbuję otworzyć spór to wyskakuje

Sorry, you cannot open a dispute for this order.
Disputes can only be opened up to 15 days after you have confirmed receiving your items.
Order confirmation of receipt time is: Sat Oct 15 00:03:46 PDT 2016
You may open a dispute for the order before: Sat Oct 29 23:53:46 PDT 2016
[#8] Re: Aliexpres - reklamacja

@AndrECHO, post #7

Czyli potwierdziłeś, że dostałeś towar, a nie dostałeś?
Jeśli tak to po ptokach, bo tak jak jest napisane spór możesz otworzyć do 15 dni po potwierdzeniu otrzymania. Potwierdziłeś 15 października, że dostałeś towar.

Ostatnia aktualizacja: 15.12.2016 18:40:18 przez Kilos
[#9] Re: Aliexpres - reklamacja

@Kilos, post #8

no a ta treść, chyba wskazuje, że nie wysłali:

zhuang xin
2016-08-07 12:01:21

How are you.A friend.This product is flawed.
Your time for his friends.
In order to avoid unnecessary disputes.
Friend, please you apply for cancellation of the order.
Please select a reason to apply for refund order
For other reasons
Thank you friends cooperate with you.Welcome to you next time
[#10] Re: Aliexpres - reklamacja

@AndrECHO, post #9

to było w sierpniu, nie wiem jaki teraz masz status zamówienia, jeśli masz aktywny przycisk cancel to anuluj zamówienie, jako powód wybierz brak numeru śledzenia.
[#11] Re: Aliexpres - reklamacja

@Kilos, post #10

o to chodzi ?


Order Number:
77346108834712

Status:
Finished

Reminder:
Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.
[#12] Re: Aliexpres - reklamacja

@AndrECHO, post #11

Wygląda, że przespałeś cały temat, powinieneś zareagować wcześniej, a tak zakup został automatycznie potwierdzony.
[#13] Re: Aliexpres - reklamacja

@Kilos, post #12

czyli przygoda z Chińczykami skończona.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem