[#4]
Re: Moja nowa gra tym razem nie na Ami :P
@Rafael/ARMO,
post #1
tym razem to jest coś co powstało w Unity3D (z tego MDW nie będzie zadowolony)
Dlaczego miałoby mi się to nie podobać? Zrobiłeś grę w silniku do gier - wszystko jak należy. W dodatku w uznanym, popularnym, rozwijanym i (z tego co słyszałem) dobrym silniku. Gdybyś zrobił w nim program użytkowy to bym kręcił nosem. To jest najlepsza techniczna decyzja jaką mogłeś podjąć. Tak to się dzisiaj właśnie robi.
Nie ma się co sugerować moimi dziwnymi upodobaniami. Ja po prostu nie lubię poznawać cudzych rozwiązań, nie ufam im i boję, że gdy coś się rozkraczy to nie będę w stanie nic zrobić. Ja w tej chwili jestem w trakcie pozbywania się SDL z silnika w wersji dla MorphOS (w wersji iOS nigdy nie było używane, a z wersji dla macOS już się pozbyłem). Mi zawsze bardzo imponowały czyste, systemowe rozwiązania i postanowiłem wreszcie na nie przejść i nie uzależniać się od jakichś SDLi czy innych warstw pośrednich. Takie pisanie sprawia mi znacznie większą przyjemność, mam wrażenie, że mogę zrobić wszystko co sobie wymyślę i tak jak sobie wymyślę.
U mnie te multiplatformowe silniki odpadają też z tego względu, że paradoksalnie właśnie straciłbym przez to przenośność kodu. Mam na myśli MorphOS/AmigaOS4.
Pamiętać też należy, że ja nie szukam kolejnej pracy, nie zależy mi na podboju jakiegokolwiek rynku komercyjnego. To jest przyjemność i dlatego wsparcie dla MorphOS (i może AmigaOS4) musi być zachowane.
Nie mam urządzeń z Androidem więc nie uruchomię Twojej nowej gry. Ale na screenshotach wygląda bardzo zachęcająco.
Brawo!