To się wstrzeliłem z wątkiem, dobrze że gra już wydana, mógłby być poślizg
na rzecz odręcznego rysowania ;).
Dla mnie kartka, rysowanie i rendering a ogólniej projektowanie nie są
tak oddalone od siebie a wręcz bardzo naturalnie do siebie pasują.
Jestem zdania że renesansowi artyści jak Michał Anioł, Rafaelo, czy Leonardo
to były pierwsze osoby które na poważnie zajęły się Ray Tracingiem. Innymi
słowy zupełnie matematycznie, architektonicznie tworzyli bryły (zresztą byli
też wybitnymi architektami) które później trzeba było wypełnić kolorem światłem, odbiciami
musieli to przeanalizować, policzyć sami w głowach i zrobić. Nie przemalowywali
świata, ale tworzyli go praktycznie tak samo jak my wspomagając się komputerami.
To jest moja autorska myśl i wiele osób może się zemną nie zgodzić, (nie będę
z tym polemizować) ale jak się zainteresuje tematem trochę bardziej niż
powierzchownie to można znaleźć sporo powiązań zwłaszcza wyrysowywanie geometrii, perspektywa atmosferyczna, odbicia światła, odbicia, załamania światła itp.
Świetne są Twoje samochody, przy okazji jestem fanem długopisów zwłaszcza
Bic o grubości 1,6 ciężko je w Polsce dostać a mają przyjemną gróbą kreskę
jak dobrze przycisnąć. Cena ok 1zł za szt. :). Jeszcze coś nie swojego wrzucę aby
pokazać, że warto rysować, projektować i generować nie tylko na komputerze
ale też poza nim. Swoją drogą świetnie się do tego nadają Promarkery lub Copic,
Gdy chce się uzyskać pożądaną chromatykę lakieru.
Ostatnia aktualizacja: 20.03.2019 12:33:19 przez cossack