[#1] pozycjonowanie
panowie i panie,
temat to pozycjonowanie.
co o nim wiecie? Potrzebuję wszystkiego o pozycjonowaniu na gwałt, bo mnie dziś prezes przyszpilił nieoczekiwanie,
jak se siedziałem spokojnie jak mysz pod miotłą, gapiąc się w minetor i nie wadząc nikomu. No i teraz, jak już się zaplątałem, mówiąc mu, że niby jestem informatykiem i tak se tylko siedzę, a następnie próbując bezpiecznie wybrnąć z deszczu pytań, stanęło na pytaniu o pozycjonowanie strony jego firmy. Zdążyłem wygoglać tyle, że najkorzystniej w rankingach 2020 w stosunku "liczba opinii gugiel"/"średnia ocena opinii gugiel" wypada serwis widoczni kom. No i ogólnie rozumim, że można zlecić audyta, żeby otrzymać wycenę kosztów pozycjonowania takiej konkretnej stronki.
wyczytałem też, że wiele pozycjonujących serwisów stosuje nieczyste praktyki, ale że nie widoczni kom!
ogólnie stronka istnieje, z tego co zdążyłem wyklikać w panelu adminetora, raptem pół roku - czy w tej sytuacji należy się w ogóle spodziewać ewentualnego nagłego skoku w wynikach?
jak przebiega taki proces pozycjonowania, ile trwa, zanim stronka pyknie w górę? I czego potrzebuje taki pozycjoner do pozycjonowania? Na jednej stronce wyczytałem, że jakiegoś tuzina loginów do uj wie czego.
tak pytam, no bo wypadałoby jutro prezesowi trochę rozjaśnić, żeby widział, że w rzeczy samej, jestem doświadczonym inżynierem hakerem i na pozycjonowaniu zjadłem zęby.

P.S. bo na mojej hakerskiej stronce to w ogóle się człowiek nie musiał p*@rdolić, tylko se instaluję plugin Gugiel SEO TurboPozycjonerPack, dwa kliki, czekasz tydzień i w efekcie mój gimblog utrzymuje się na pierwszym miejscu bez kiwnięcia palcem. A tymczasem tutaj jakieś akrobacje trzeba robić i jeszcze bulić srogo.

Ostatnia aktualizacja: 10.01.2022 17:36:38 przez snajper
[#2] Re: pozycjonowanie

@snajper, post #1