[#1] zrzuta na "Moje Atari"
trwa i obejmuje dwa pierwsze numery.

[#2] Re: zrzuta na "Moje Atari"

@snajper, post #1

Co Pan, ja nie jestem rolnikiem...
1
[#3] Re: zrzuta na "Moje Atari"

@teh_KaiN, post #2

jak ktoś kiedyś słusznie zauważył - Amiga ma więcej wspólnego z Atari niż z Commodore, toteż w żyłach każdego amigowca płynie krew rolnika i zaklinanie rzeczywistości tego nie zmieni.
[#4] Re: zrzuta na "Moje Atari"

@snajper, post #3

Amiga ma więcej wspólnego z Atari niż z Commodore


Tylko z "małymi" Atari. Od ST w górę to już raczej podobieństwo do Commodore jest uderzające.
1
[#5] Re: zrzuta na "Moje Atari"

@recedent, post #4

Należy pamiętać, że jednak Amiga to był wybór również osób, które kupiły wcześniej komputery Commodore, typu Commodore 64.

Ja np. miałem Commodore 64. Marek Pampuch z tego co mi wiadomo również zainteresował się Amigą po Commodore 64.

Nie bez znaczenia jest więc i ten związek.

Amiga też jest zupełnie inną konstrukcją niż małe Atari. Jakieś wspólne elementy genealogii w świecie komputerów znajdą się na różnych poziomach.
[#6] Re: zrzuta na "Moje Atari"

@Hexmage960, post #5

Należy pamiętać, że jednak Amiga to był wybór również osób, które kupiły wcześniej komputery Commodore, typu Commodore 64.

Ja wiem czy tak rzeczywiście było? Raczej byłbym skłonny powiedzieć, że wybór determinowała dostępność sprzętu w danej miejscowości. Jak mieszkałem w Rzeszowie to w 1991 nie widziałem nigdzie w sklepach Atari ST, głównie Amigi, nawet w najsłynniejszym rzeszowskim sklepie Dabi na Słowackiego gdzie ludzie namiętnie kopiowali gry za kasę, stały tylko Amigi ;) Później oczywiście gazety zaczęły publikować ogłoszenia różnych firm sprzedających komputery ale czy ludzie kupowali komputery wysyłkowo, nie wiem, płatności internetowych nie było przecież ;) Amstrady, Spectrumy, to się kupowało w Składnicach Harcerskich, Atari 8bit to w Peweksie a C64 w Baltonie bodajże.
[#7] Re: zrzuta na "Moje Atari"

@Madman, post #6