[#18]
Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz
#5
jezeli oni potrafią takie cos zrobic pod AGA
A jakie to ma znaczenie? To zadne osiagniecie. ze AGA i 68k poprostu wymusza rozdzielczosc z XIV wieku, tragiczna jekosc tekstur, marna predkosc, malutka ilosc scianek. To taka jakos dzisiejszej komorki (patrz Mophun3D dla NGage czy wypasione Ercssony). Tylko na komorkach jest szybciej. :) Nazywanie tego "produkcja na Amige" uwlacza godnosci Amigi. Przeciez ktos niekumaty pomysli, ze Amiga MUISI miec tak posyfione tekstury. Przeciez jak czlowiek, kroy rysowal/renderowal te tekstury zobaczyl efekt koncowy to pa pewno umarl i potem zmartwuchwstal po to zeby jeszcze raz umrzec. Przeciez to jest XII wiek. Tak sie robilo w polowie lat 90 a nie w 2004 roku. Od ostatniego dema nie widze postepu. Predkosc ta sama, nadal scianki sie dziurawia. A co takiego niezwyklego jest w tych gorach pokrytych sniegiem? Najzwyklejszy landscape na kilkuset sciankach pokryty tekstura z wyrenderowanymi na niej cienami i bumpami w jakis LightWave (zreszta na pewno nie wersji amigowej, bo ona nie umie takich rzeczy). Oczywiscie tekstura przeszla jeszcze "AGAtkowa konwersje" co zrobilo z niej obraz nedzy i rozpaczy. Amiga w XXI wieku... moje nerwy tego nie wytrzymuja. Chyba za bardzo mi jeszcze zalezy na Amidze, bo trudno mi sie pogodzic z taka profanacja jej.
Na PPC i CGX byloby takie samo tylko tekstury bylyby w NORMALNEJ jakosci, predkosc bylaby lepsza. Gdyby uzyli akceleratora 3D to jeszcze rozdzielczosc moglaby byc lepsza i tekstury bylyby filtrowane (rozmywane). To nie jest sprrawa trudnosci. Oni tutaj nie zrobili czegos rewolucyjnego. Czegos czego nie ogladalismy 10 lat temtu. Moze obiekty sa fajne, ale to zasluga nowych programow 3D na winde (bo tak modelowac to potrafi dzisiaj kazdy ludek od 3D). Moze tekstury sa fajne (a raczej ich oryginaly a nie to co widac w demie) ale to normalne - robione na normalnych programach na PC, przez kumatych ludzi.
Osobiscie chetnie bym zobaczyl to demo w normalnej jakosci. Mogliby to zrobic na PC/AmigaCFX czy wyrendoerowac do animacji. Chociaz na PC to raczej nie, bo zlapaloby 2500 fps... ;)