Komentowana treść: Breakpoint 2004 - zakończone
[#1] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
Kiedyś TBL wygra democompo, mimo że nie wystawią żadnego dema. Żenada...
[#2] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
jesli masz mocne nerwy to obejzyj pierwsze i trzecie miejsce w pc democompo - dawno takiej chaly nie widzialem. Za to Conspiracy zrobilo bardzo fajne interko 64 kb. Teraz sciagam Amigowe produkcje w tym i Demko TBLow sie sciaga, a na produkcje Kierownika poczekam chyba az udostepni ja w MPG tudziez AVI - Kieho pamietasz miales spreadowac od razu exe i avi :(
[#3] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
no nie bylo az tak zle;) po tym jaka byla reakcja ludzi po pokazaniu ich produkcji nie mialbys watpliwosci (ja nie mialem, mimo ze po naszej bylo podobnie).
[#4] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
mialem, ale demo konczylem jeszcze na party, a teraz umieram. Mimo to klatki juz sie zgrywaja i moze wieczorem jak nie bedzie problemow bedzie gdzies na sieci pierwsza wersja.
[#5] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
TBL-Silkcut , fajne demko, szkoda że pod AGA :( . Mnie rozbroił efkt gór pokrytych śniegiem, aż mi szzena opadła, jezeli oni potrafią takie cos zrobic pod AGA to ja chce zobaczyć ich produkcje pod PPC + GFX !!!. :D
[#6] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #5


No ja niestety nie obejżałem, jako iż jest to kolejne demo TBL (po 'Magii'), które jakoś się z moją Amigą nie lubi... Może to moje Apollo dupnięte?...
[#7] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #5


A ja bym wolał coś takiego w grze zobaczyć. Amigowej, rzecz jasna, zamiast dema.



Tak, wiem, nic nie musicie pisać.
[#8] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
Kiero: Daj znac jak tylko bedzie dostepne - jak ci Azzaro zabroni, to podeslij tylko do mnie ;) A tak wogole, to czym sobie zasluzyles na podziekowania TBL'ow w infofile? A co do ich demka, to zaczyna sie zajefajnie, niestety na "Ułałe" wywala sie zawsze po panience co ma wstazki zamiast raczek. A na 1200 bez HD i bez stacji dyskow nie dziala ;)



KAM_/IRIS: u mnie dzialalo na apollo, ale mialem 040/50 wiec niezle przycinalo, szukaj przyczyny raczej w systemie.



MiniQ: juz ty wiesz co - prowokatorze ;)

[#9] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #2


Eee tam zaraz chała. Pierwsze miejsce da się obejrzeć, w przeciwieństwie do niektórych dalszych. Chyba zachodnia pc-scena zmądrzała i doszli do słusznego wniosku, że tylko crazydema im zostały, bo w "poważnych" wyglądają jak przez okno. A TBLowe szitmo nawet na UAE (na którym powstało) działać nie chce. Atopech.
[#10] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
KAM_/IRIS: oczywiscie mialem na mysli "Magie" a nie "Silkcut" mowiac o tym apollo, zeby nie bylo jakis niedomowien.
[#11] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #9


pc i scena - moze dla Was to juz jest normalka, ale ja wciaz sie przyzwyczaic nie moge :)
[#12] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #11




PC i scena - to taki oksymoron...

[#13] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #10


tzn. "magia" u mnie normalnie odpala, ale po części z literkami, kiedy ma wkroczyć pierwszy efekt, po prostu staje. ja mam 040/40, wiec moze brakuje tych 10mhz, żeby przeliczyć. ;) zresztą - "silkcut" robi to samo.
[#14] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
klatki juz mam. 9300 png'ow. teraz tylko w animacje to sklecic i gotowe.





PS. a z tymi podziekowaniami to nie mam pojecia;) ja generalnie nie wiem dlaczego wszyscy tak po nich jada. zajefajni goscie sa do pogadania/wypicia.
[#15] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
Bo polak nie wygral...pewnie dlatego , to u nas znany sport.Powodzenia przy nastepnym demie (sobie tez zycze:)) )
[#16] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #7


A ja bym wolał coś takiego w grze zobaczyć.



Serio chcialbys w 2004 roku grac w taka gre? Predkosc na najszybszym procesorze (060) taka sobie, rozdzielczosc wiekszej ikony, dziurawiace sie scianki, tekstury zmordowane do granic mozliwosci (jakosc gorsza niz na dzisiejszych telefonach). Jakby do tego doszla cala czesc zwiazana z gra (np. sztuczna inteligencja, kolizje 3D, wiekszy swiat) to program by zdechl. :) AlienBreed3D (jedynka) byl 54 razy bardziej zaawansowany do tego. :)
[#17] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #9




a u mnie na uae poszlo tblowe demo bez problemow. ktores grzybowe (cns into, albo demo fr) zresetowalo mi komputer za to :). ogolnie "winner demo", to calkiem fajne crazy demo, w kazdym razie refren ok :).



grg





ps: do kierownika - jakby Ci sie nie chcialo robic animek juz wiecej to przysiadz raz do UAppcE ;P
[#18] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #5


jezeli oni potrafią takie cos zrobic pod AGA



A jakie to ma znaczenie? To zadne osiagniecie. ze AGA i 68k poprostu wymusza rozdzielczosc z XIV wieku, tragiczna jekosc tekstur, marna predkosc, malutka ilosc scianek. To taka jakos dzisiejszej komorki (patrz Mophun3D dla NGage czy wypasione Ercssony). Tylko na komorkach jest szybciej. :) Nazywanie tego "produkcja na Amige" uwlacza godnosci Amigi. Przeciez ktos niekumaty pomysli, ze Amiga MUISI miec tak posyfione tekstury. Przeciez jak czlowiek, kroy rysowal/renderowal te tekstury zobaczyl efekt koncowy to pa pewno umarl i potem zmartwuchwstal po to zeby jeszcze raz umrzec. Przeciez to jest XII wiek. Tak sie robilo w polowie lat 90 a nie w 2004 roku. Od ostatniego dema nie widze postepu. Predkosc ta sama, nadal scianki sie dziurawia. A co takiego niezwyklego jest w tych gorach pokrytych sniegiem? Najzwyklejszy landscape na kilkuset sciankach pokryty tekstura z wyrenderowanymi na niej cienami i bumpami w jakis LightWave (zreszta na pewno nie wersji amigowej, bo ona nie umie takich rzeczy). Oczywiscie tekstura przeszla jeszcze "AGAtkowa konwersje" co zrobilo z niej obraz nedzy i rozpaczy. Amiga w XXI wieku... moje nerwy tego nie wytrzymuja. Chyba za bardzo mi jeszcze zalezy na Amidze, bo trudno mi sie pogodzic z taka profanacja jej.



Na PPC i CGX byloby takie samo tylko tekstury bylyby w NORMALNEJ jakosci, predkosc bylaby lepsza. Gdyby uzyli akceleratora 3D to jeszcze rozdzielczosc moglaby byc lepsza i tekstury bylyby filtrowane (rozmywane). To nie jest sprrawa trudnosci. Oni tutaj nie zrobili czegos rewolucyjnego. Czegos czego nie ogladalismy 10 lat temtu. Moze obiekty sa fajne, ale to zasluga nowych programow 3D na winde (bo tak modelowac to potrafi dzisiaj kazdy ludek od 3D). Moze tekstury sa fajne (a raczej ich oryginaly a nie to co widac w demie) ale to normalne - robione na normalnych programach na PC, przez kumatych ludzi.



Osobiscie chetnie bym zobaczyl to demo w normalnej jakosci. Mogliby to zrobic na PC/AmigaCFX czy wyrendoerowac do animacji. Chociaz na PC to raczej nie, bo zlapaloby 2500 fps... ;)
[#19] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
cóż, demo chodzi, wygląda mimo wszystko bardzo ładnie, na apollo 040/40 może nie zabija, ale nie ma jakichś przestojów jak ktoś wyżej pisał, generalnie, 040 żeby zobaczyć, 060 żeby się podjarać ;), acha ,i nie było na uae pisane ;)
[#20] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #19


kurfa, no to ja juz nie wiem. na 040 u ciebie leci cale? u mnie staje po trzecim ekranie... argh! :/
[#21] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #16


Predkosc na najszybszym procesorze (060) taka sobie



No sorry, ale obiło mi się o uszy że masz w pegazie jakieś G3?;)



rozdzielczosc wiekszej ikony, dziurawiace sie scianki, tekstury zmordowane do granic mozliwosci (jakosc gorsza niz na dzisiejszych telefonach).



Jak to mówią - na bezrybiu i rak ryba. A 060 to nie jest ewidentnie najszybszy procesor z jakim mają amigowcy do czynienia;)



AlienBreed3D (jedynka) byl 54 razy bardziej zaawansowany do tego.



Za czasów AlienBreeda nie było takiego problemu z nowym softem, jak teraz.
[#22] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #18


w ogóle się z tobą nie zgadzam. bo scena to dla mnie łamanie barier, a TBL w jakiś sposób to osiągją (inne grupy zresztą też).
[#23] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #18




Zgadzam się że robienie w dzisiejszych czasach demka pod zestaw 68k+AGA to małe nieporozumienie, ale jednak trzeba przyznać że jak na taki zestaw to wygląda to ładnie.
[#24] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #18


rozdzielczosc z XIV wieku, [...]



Przeciez to jest XII wiek.




Aaale ten czas leci... do tyłu;)



Na PPC i CGX byloby takie samo tylko tekstury bylyby w NORMALNEJ jakosci, predkosc bylaby lepsza.



Bez sensu moim zdaniem.

Szybkie maszyny, w rodzaju pegaza czy peceta nie nadają się do sceny moim zdaniem.

Za moich czasów (c64), scena to było pokazywanie na jakiejś maszynie czegoś, czego ta maszyna nie była teoretycznie w stanie pokazać. To był klimat, gdy widziało się na komodorku rzeczy do których ta maszyna nie była stworzona. A pegaz/a1? Pecet? To są na tyle szybkie maszyny, że nie ważne co się napisze, to pewnie i tak będzie działać. Jak nie na g3, to na g4, jak nie na voodoo to na radeonie. W przypadku peceta jeszcze gorzej. Wszystko zapierd. jak dzikie, zawsze znajdzie się szybszy sprzęt na którym "to coś" już będzę lepiej działać. Jak nie na athlonie 1700, to na athlonie 2500, co za problem. I czym tu się jarać? W czym tu klimat? 040 i AGA to jest sprzęt dla sceniarzy. I właśnie dlatego dema pecetowe nie mają klimatu. I właśnie dlatego to samo prędzej czy później pewnie będzie groziło demom pegazowym/a1.
[#25] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #24


Co nie zmienia w żaden sposób mojego zdania o scenie ogólnie;)
[#26] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #24






Tylko, ze demo TBL ewidentnie usiluje wyswietlac cos czego nie jest w stanie. Jakos jest tak, ze paleta i rozdzialka z komody moz byc trędi, oldskulowa i uznana za specyficzna estetyke, ktora moze sie podobac chocby z sentymentu. Natomiast wyglad dema TBL cofa nas do 95 roku z pierwszymi koslawymi "doomami" w demach. TBL powinno sie zdecydowac, albo isc w oldskul i robic na amidze dobrze wygladajacy oldskul albo zrobic skok techniczny, taki zeby to na co sie sila wygladalo ladnie. Tak to trzeba mocno mrozyc oczy aby sie dalo obejrzec.
[#27] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #20


idzie do samego konca, ks 3.0+stary setpacz, oxypatcher, takie tam śmieci ;) nic, z "nowych" rzeczy, standartowy sposób odpalania demek :)... no można dorzucić jeszcze Glutenowego "odpalacza"
[#28] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #27


akurat OXY 040 'srednio' przyspiesza. mowisz ks. 3.0? może spróbować bez RemApollo... grrr... A demko mojej grupy - "heartcore" odpala u ciebie i idzie całe?... (4th @ bp04)
[#29] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #28


nie mam , mam tylko Tbl'i, sypiące się Up Rough (can't find asl przy wyborze trybu ahi, i mimo cudów - niet workin). możesz spokojnie słać na maila, jak CI się chce. dzięki z góry :)
[#30] Re: Breakpoint 2004 - zakończone
W odpowiedzi na komentarz #29


http://www.irishq.dk/prods/irs-hc.lha
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem