[#13]
Re: RealTime Ray-Tracing engine dla OS4
@MDW,
post #12
W odpowiedzi na komentarz
#12
Wyręczyłeś mnie częściowo :)
Postaram sie wyjasnic kwestie, z racji tego ze mialem z raytracingiem w realtime stycznosc, chociaz nie jestem programista, ale towarzyszylem w procesie tworzenia enginu i inter.
Generalnie chodzi o to ze na takich obiektach parametrycznych jak kule, walce czy plaszczyzny latwiej jest sledzic bieg promieni slonecznych, mozna pominac wiele niepotrzebnych rzeczy w kodzie przez co moze dzialac to odpowiednio szybko. Te obiekty nie sa wogole zbudowane ze scianek! nie mozna wogole tego porownywac, nie ma tu face'ow nie mozna "wymodelowac" bardziej skomplikowanych obiektow itd.
Jezeli ktos widzial intra grupy potion, to w gifcie(68k) byl raytacing (kolumna z cieniem), a intra sucidial i option na ppc byly prawie w calosci oparte na raytacingu.
I nie podnoscie zaraz głosu, ze Mosowce krytykuja wszystko co sie pokazuje na OS4, bo taki raytacer naprawde nie ma zadnej wiekszej watosci uzytkowej, oprocz tego ze mozna to pokazac w produkcjach scenowych i tam bedzie mialo wartosc :)