Komentowana treść: AmiGG 0.43
[#1] Re: AmiGG 0.43
Brawa dla autora za emotikonki!
[#2] Re: AmiGG 0.43
Sciagnalem, odpalilem i wyglada na to, ze dziala fajnie. Dozylem emotikonek w GaduGadu na platformie amigowej... cos nieprawdopodobnego. :) Dziekujemy Ci MiniQ. :)
[#3] Re: AmiGG 0.43
Ruchome emotikonki już niebawem (właściwie już teraz są ruchome, tylko nlista nie potrafi ich wyświetlić w ruchu.).

Kogo nie interesuje wysyłanie mi debug-logu, niech sprawdzi ustawienia ikony - przez przypadek w archiwum znalazła się ikona z włączonym switchem DEBUG, który w niektórych operacjach spowalnia działanie programu (np. otwieranie okna z emotionkami).
[#4] Re: AmiGG 0.43

@MinisterQ, post #3

W odpowiedzi na komentarz #3


Napisz własną podklasę nlista i dodaj jej eventhandler na timera, w którym ustawisz odpowiednią klatkę animacji i wywołasz MUI_Redraw.
[#5] Re: AmiGG 0.43
Do tych, którzy widzą jakieś błędy a nie mają ochoty lub odwagi zgłosić mam prośbę by jednak pisać do autora (czyli do MiniQ) lub na listę dyskusyjną lub w ostateczności tutaj w komentarzach co i jak jest źle, co się nie podoba, sugestie, etc. Myślę, że nic tak nie cieszy autorów programów jak uwagi użytkowników, bugreporty (porządne;)), sugestie i w ogóle zainteresowanie
[#6] Re: AmiGG 0.43

@Jacek Rzeuski, post #4

W odpowiedzi na komentarz #4


Pomysł może i fajny, gdyby tylko timer nie miał ograniczeń co do ilości sygnałów dostępnych dla pojedyńczej aplikacji.

Planuję napisać całkiem nową klasę, bez ograniczeń i wad nlist (ale zapewne z dziesiątkiem nowych;) ).
[#7] Re: AmiGG 0.43

@MinisterQ, post #6

W odpowiedzi na komentarz #6


Udało Ci się wyczerpać limit sygnałów? Jakim cudem???
[#8] Re: AmiGG 0.43

@Jacek Rzeuski, post #7

W odpowiedzi na komentarz #7


A ile się trzeba napocić żeby je wyczerpać? Nie pamiętam ile dokładnie ich jest teraz, ale chyba nie więcej niż 15 (swojego czasu testowałem przy klasie animgif, i przy większej ilości niż 15 nagle animgify przestawały się animować).

Dla ścisłości konkretnie chodzi o sygnały z timera.
[#9] Re: AmiGG 0.43

@MinisterQ, post #8

W odpowiedzi na komentarz #8


A zrobienie wszystkich animacji w opraciu o jednego timera? Bo po co je mnozyc...
[#10] Re: AmiGG 0.43

@marcik, post #9

W odpowiedzi na komentarz #9


Ogólnie przedmiot dyskusji jest nieistotny. Nie będę pisał subklas do ograniczonej nlist. Ta klasa nie jest najlepszym wyjściem dla GG.
[#11] Re: AmiGG 0.43

@MinisterQ, post #10

W odpowiedzi na komentarz #10


NList to tak rozbudowany kombajn, że nie bardzo sobie wyobrażam napisanie w dającym się przewidzieć czasie czegoś jeszcze większego.
[#12] Re: AmiGG 0.43

@Jacek Rzeuski, post #11

W odpowiedzi na komentarz #11


A po co większe? Z Nlist wykorzystuje raptem kilka z jej metod. Nie potrzeba czegoś większego, potrzeba czegoś bardziej wyspecjalizowanego.
[#13] Re: AmiGG 0.43

@MinisterQ, post #12

W odpowiedzi na komentarz #12


Właśnie dlatego nlist znikneła z okna głównego Amigg. Pomimo że to rozbudowany kombajn, nie dało się na jej podstawie zrobić np. wpisów ze statusem opisowym pod kontaktem (pomijam już kwestię możliwości ustawienia innej czcionki dla wpisu i dla opisu pod kontaktem).

[#14] Re: AmiGG 0.43

@MinisterQ, post #13

W odpowiedzi na komentarz #13


A nie wystarczyłoby napisać własny displayhook?
[#15] Re: AmiGG 0.43

@Jacek Rzeuski, post #14

W odpowiedzi na komentarz #14


Ćwiczyłem to, bez zadowalających mnie rezultatów.

Dlatego powstała klasa GGCL do AmiGG.
[#16] Re: AmiGG 0.43

@marcik, post #9

W odpowiedzi na komentarz #9


Każdy animgif ma swoją własną prędkość, z którą musi być odtwarzany. To chociażby jeden z powodów, dla którego pomysł z timerem nie jest za dobry. ;)
[#17] Re: AmiGG 0.43
No to dobra blad bedzie tutaj. Jezeli sie zapomne i najpierw zamkne stos TCP/IP Genesis. To AmiGG sie chyba wiesza. Wychodzi okno CLI z napisem BREAK a jak je zamkne to AmiGG juz sie nie chce zamknac. Na tym polu konkurencja wygrywa w cuglach, po prostu wraz z zamknieciem stosu zamyka sie i program.
[#18] Re: AmiGG 0.43

@MinisterQ, post #16

W odpowiedzi na komentarz #16


Moze czegos nie kumam ale w grach ktore robilem czasem nawet kilkadziesiat sprajtow jest animowanych i kazdy tez z inna predkoscia (nawet kazda klatka w takiej animacji ma inny czas wysiwtelania) i korzystam oczywiscie z jednego zegara. Zresza wiecej sony ericsson nie ma (no bo i po co?). :)



Pewnie czegos nie rozumiem, bo jak zapewne sie domyslasz w amigowym API (z MUI na czele) jestem zielony, :D ale jak typowy Polak pozwolilem sobie mimo to wrzucic swoje trzy grosze. :P
[#19] Re: AmiGG 0.43

@TomK, post #17

W odpowiedzi na komentarz #17

nie testowalem dlugo amigg, na razie zona sie przyzwyczaila do gadami, ale z uwag ktore wysunela to:
1) mozliwosc przegladania historii w oknie podobnym do tego w jakim toczy sie rozmowa.
2) Gadget widocznosci naszego statusu tylko dla osob z listy moglby znajdowac sie na pasku obok, wtedy ma pewnosc, czy jest on wlaczony czy nie, bo widac go od razu.
Pozostale rzeczy przetestuje pozniej (np jak dzialaja emoticony, bo aqratnie nie majac zwyklego gg nie mielismy pod reka aby sprawdzic jak dziala calosc)
z moich uwag, to przydalo by sie obejsc blad MUI, ktory nadal wystepuje - tzn po wyjsciu z programu zalockowane sa nadal uzywane bitmapy! (jak to zrobic zapytaj Krashan :)
[#20] Re: AmiGG 0.43

@MDW, post #18

W odpowiedzi na komentarz #18

Moim zdaniem tez powinno dac sie zrobic to na jednym zegarze, fakt, ze z kilkoma jest to latwiejsze, ale tak trudne tez nie jest, po prostu obslugujesz wszystkie obiekty, jesli ktorys ma zaczytac klatke, zaczytuje... Nie wszystkie przeciez musza byc obsluzone w tym cyklu.
[#21] Re: AmiGG 0.43

@MDW, post #18

W odpowiedzi na komentarz #18

Moim zdaniem tez powinno dac sie zrobic to na jednym zegarze, fakt, ze z kilkoma jest to latwiejsze, ale tak trudne tez nie jest, po prostu obslugujesz wszystkie obiekty, jesli ktorys ma zaczytac klatke, zaczytuje... Nie wszystkie przeciez musza byc obsluzone w tym cyklu.
[#22] Re: AmiGG 0.43

@Kaczus, post #19

W odpowiedzi na komentarz #19


ad 1) - Maag coś tam ma rzeźbić w tym temacie. ;)

ad 2) - tak będzie do ustawienia w opcjach.



Co do błędu MUI i bitmap - z czasem ten bład też zniknie.
[#23] Re: AmiGG 0.43

@Kaczus, post #20

W odpowiedzi na komentarz #20


Ale się chłopcy uparli na timera...

Od jakiegoś czasu klasa tworzy sobie podtask, i tam są animowane wszystkie animgify. Będzie nowa klasa, która będzie potrafiła z tego skorzystać, i nie będzie miała "features" nlist - np. dynamicznego dostosowywania wielkości wszystkich wpisów do wielkości największego..

HOWGH! Wódz zarządził. ;)
[#24] Re: AmiGG 0.43

@TomK, post #17

W odpowiedzi na komentarz #17


Ok, poprawi się. :)
[#25] Re: AmiGG 0.43

@TomK, post #17

W odpowiedzi na komentarz #17


Chociaż to generalnie dziwne, bo nie powinno dać się zamknąć stosu TCP/IP dopóki chociaż raz otwarta jest biblioteka bsdsocket.library...

Okno z napisem Break to nie oznaka zawieszenia, tylko wyjścia z głównej pętli AmiGG zapewne... Technicznie rzecz biorąc program się w tym momencie nie zawiesza. ;)
[#26] Re: AmiGG 0.43

@MinisterQ, post #25

W odpowiedzi na komentarz #25

Genisie sie bez problem da zamknac.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem