Komentowana treść: HyperCannon - pierwsze demo
[#1] Re: HyperCannon - pierwsze demo
szkoda że obecnie dzieje się podobnie jak wtedy gdy wchodziła a1200 - gry korzystają z większej ilosci kolorów ale brak "plastycznosci graficznej" - więc i tak większosc przejdzie po raz n-ty project-x albo jakieś konsolowe cuda pod mame i się tą grą nie zainteresuje. Po fali gier amosowych nadchodzi era gier opartych na SDL (całe szczęście, że trzeba mieć jednak trochę większe umiejętności i że możemy wybierać którą grę przepisać z dużo worka a także że we wszystkich trzech amigowych systemach SDL jest)
[#2] Re: HyperCannon - pierwsze demo
to wygląda jakby było zrobione w amosie
[#3] Re: HyperCannon - pierwsze demo
Koleś ktory te gierke zrobil ma cos nie tak z wyczuciem kolorow. To samo widac po przygodowce Aqua. Zrobil by lepiej gdyby dorwal grafika z prawdziwego zdarzenia albo chociaz troche sie podszkolil. W kazdym razie, intencje dobre.



Troche dziwi jak strasznie duzo gier powstaje ostatnio. Wszystkie z cylku freeware i shareware ale jednak pare etapow wyzej niz to co wpadalo na aminet za czasow Amigi klasycznej. Z drugiej strony nie ma co liczyc na komercyjne produkty
[#4] Re: HyperCannon - pierwsze demo


pytanie: pod ktory to amigowy system dostepna jest juz publiczna wersja biblioteki SDL?
[#5] Re: HyperCannon - pierwsze demo

@_arti, post #4

W odpowiedzi na komentarz #4


AOS 3.x (stary biedny i wiechliwy SDL) i MOSa (jednym slowem powerny:))
[#6] Re: HyperCannon - pierwsze demo

@mcbarlo, post #5

W odpowiedzi na komentarz #5


Na mos'a juz jest publiczna wersja powersdl.library? Czyzbym cos przeoczyl i mos1.5 sie ukazal?
[#7] Re: HyperCannon - pierwsze demo

@_arti, post #6

W odpowiedzi na komentarz #6


oczywiscie, a co nie wiesz
[#8] Re: HyperCannon - pierwsze demo

@rzookol, post #7

W odpowiedzi na komentarz #7


No... powersdl miala byc w mos'e 1.5 a tu mcbarlo pisze ze juz jest na mos'a... a 1.5 jak ni bylo tak ni ma, wiec pytam wielce zdziwiony - jak to?
[#9] Re: HyperCannon - pierwsze demo
no Gra jak w Amosie troche wyglada... a pomysl stary jak swiat... ale fajna pogralem wspomnienia wrocily
[#10] Re: HyperCannon - pierwsze demo
powersdl w wersji 8.1 jest dostepny, poszukaj gdzies w starszych newsach na morphos-news
[#11] Re: HyperCannon - pierwsze demo

@stefkos, post #10

W odpowiedzi na komentarz #10


czyli foobillard juz dziala pod mosem??
[#12] Re: HyperCannon - pierwsze demo

@_arti, post #6

W odpowiedzi na komentarz #6


Publicznie ukazaly sie juz dwie wersje. Generalnie to kazdy kto chcial cokolwiek napisac pod PowerSDLa po zgloszeniu sie do Itixa otrzymywal aktualna wersje. Ja mam chyba od 1.0, ale w tedy byl jeszcze bardzo zabugowany...



Na MOSa jest jeszcze LouiseSDL, ale czy oficjalny jest to nie wiem. Jak chcesz cos pisac pod niego to zapukaj do Louis'a i dostaniesz.



To nie developerzy MOSa wiec sie mozna dogadac spokojnie.
[#13] Re: HyperCannon - pierwsze demo

@stefkos, post #10

W odpowiedzi na komentarz #10

8.1 jest w newsie, 9.x jest dostepna na w archiwum, natomiast od itixa, mozna dostac jeszcze nowsza :)) szczegolnie, jak sie zglasza bug reporty :)
[#14] Re: HyperCannon - pierwsze demo

@_arti, post #11

W odpowiedzi na komentarz #11

powersdl jakotaka jest dostepna pod mosa, ale nie wiem na jakim poziomie jest dostepna implementacja funkcji 3d...
[#15] Re: HyperCannon - pierwsze demo

@_arti, post #11

W odpowiedzi na komentarz #11


AFAIK aby PowerSDL korzystal z 3D to potrzebny jest nowszy TinyGL a ten wymaga nowszych sterów do kart gfx niz te z 1.4. Sam PowerSDL jest dostepny od daaaawna tylko 3D nie dziala na 1.4.
[#16] Re: HyperCannon - pierwsze demo

@marcik, post #15

W odpowiedzi na komentarz #15


aha... czyli foobillard jeszcze nie pojdzie. Szkoda.
[#17] Re: HyperCannon - pierwsze demo

@_arti, post #16

W odpowiedzi na komentarz #16


czyli foobillard jeszcze nie pojdzie.



Pójdzie ale tylko wybrańcom. :D
[#18] Re: HyperCannon - pierwsze demo

@MDW, post #17

W odpowiedzi na komentarz #17


lee, a chcialem dac news'a na swojej stronce odnosnie FB... w sumie troche osob tam zaglada, niekoniecznie zwiazanych z amiga, wiec jakas tam forma promocji by byla, a tak... lipa. Trzeba czekac - jak zawsze... ;)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem