Komentowana treść: Nemesis - pierwsze zdjęcia
[#1] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia
Czy były już jakieś rozmowy nt. ew. zintegrowania Nemesis z MOS NG?
[#2] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia
Ladne toto jest MaaG^da ,

niech zgadne w reaction pisales ;) ;) ;)
[#3] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@AmiChris, post #2

W odpowiedzi na komentarz #2




No coz, Maag ma dosyc "surowo" skonfigurowane MUI :)
[#4] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia
fajne!

może będzie to pierwszy (około)amigowy desktop a'la DOpus5,

który nie będzie nakładką jak sam DOpus5 lub Scalos.
[#5] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@nelson, post #3

W odpowiedzi na komentarz #3




wiem ..zartowalem :P
[#6] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@R-Tea, post #4

W odpowiedzi na komentarz #4


Chyba wszystkie desktopy sa "nakladkami" - nawet Workbench (w koncu wystarczy nie odpalac LoadWB i juz go nie ma). I bardzo dobrze, bo mozna sie go latwo pozbyc i zastapic czyms innym. Jestem za tym zeby tak zawsze bylo. :) Taka organizacja mi sie podoba.
[#7] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@R-Tea, post #4

W odpowiedzi na komentarz #4


Zdefiniuj pojęcie "nakładka". Opus5 nie potrzebuje wb do życia, jedyne co musi robić to emulowac np. workbench.library, ale nie dla siebie, tylko dla innych aplikacji.
[#8] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia


Ale da sie odpalic dopusa na ekranie workbencha i razem z nim, a odwrotnie juz nie bardzo :)
[#9] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@MinisterQ, post #7

W odpowiedzi na komentarz #7


MDW i MiniQ



eghh.. no macie rację.



a swoją droga, to ciekawe dlaczego żadnemu programiście, zarówno

MorphOS'a jak i OS4 nie przyszło do głowy wyposażyć w końcu (oficjalnie pod szyldem Team'u i firmy) desktop i okienka w choćby część tych rzeczy które mają Opus5 i Scalos.

[#10] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@R-Tea, post #9

W odpowiedzi na komentarz #9


obecna droga rozwoju ambienta idzie (chyba) w tym kierunku, nawet jest wbudowana przegladarka obrazków/amiga guide w desktopowe okienka
[#11] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@R-Tea, post #9

W odpowiedzi na komentarz #9


W sumie Ambient mialbyc akim opusem tyle ze w mui....
[#12] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia


Ambient nie stanie sie drugim Magellanem. Opus jest zbyt skomplikowany. Aktualnie najwazniejsze jest zrobienie z Ambienta czegos na czym da sie normalnie pracowac. Nie potrzeba do tego wiele. Poprawiona nawigacja po dysku, obsluga typow plikow, poprawienie baboli. To glowne cele. A pozniej to juz sobie mozna fantazjowac:) wbudowana obsluga archiwizerow, prosta przegladarka HTML (na bazie HTMLView MCC), klient FTP, odtwarzacz animacji... lista jest dluga:)
[#13] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@kiero, post #12

W odpowiedzi na komentarz #12


Oczywiscie listerki tez beda? Wystarczy zeby byly takie jak teraz tylko dzialajace. :)
[#14] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia


Listery zawieraja sie w punkcie "poprawiona nawigacja po dysku". W aktualnej wersji zostaly przerobione na normalna liste MUI. Prosta wersja dziala od kilku(nastu?) dni.

[#15] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@kiero, post #14

W odpowiedzi na komentarz #14


Świetna wiadomość! Teraz trzeba się tylko modlić żeby jakąś skompilowaną wersję ktoś puścił. :P
[#16] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@kiero, post #12

W odpowiedzi na komentarz #12


Zastanawia mnie jedna rzecz. Po co wbudowane przegladarki do czegokolwiek? To juz wolalbym konfigurowalne MIME i moglbym sobie podpiac co tylko bym sobie wymyslil po konkretne typy. Jest przecierz Multiview. Moim zdaniem przegladarki to ostatnia rzecz jakiej teraz Ambientowi brakuje.



Planujecie moze edytowalne menu gorne? Zapek sie podobno zaparl jak osiol i powiedzial, ze ni ch***, ale moze nowy team co na to poradzi?
[#17] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@MDW, post #15

W odpowiedzi na komentarz #15




http://liza.umcs.lublin.pl/~mzukowski/download/ambient.lha

[#18] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@rzookol, post #17

W odpowiedzi na komentarz #17


Ooo dzięki! Już zasysam i zaraz sprawdzę. :)
[#19] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@mcbarlo, post #16

W odpowiedzi na komentarz #16




wbudowane przegladarki sa po to zeby jak ktos instaluje system mial podstawowe narzedzia. multiview delikatnie mowiac ssie. a typy plikow i tak beda.



co do menu gornego to nie wiem. nie rozmawialismy na ten temat.
[#20] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@rzookol, post #17

W odpowiedzi na komentarz #17


Działa. :) Szkoda, że w tej wersji nie da sie powrócić z listy plików do okna z ikonami i zaznaczyć więcej niż jednen element na liście plików. No ale zdaję sobie sprawę, że to wszystko jest w trakcie pisania i dopiero powstaje. Jednak widać postępy. Super. :)
[#21] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@kiero, post #19

W odpowiedzi na komentarz #19


to co dodaliście to naprawdę kawał dobrej roboty

mam tylko pytanka:

co posiadacze mos15 zyskują w nowym ambiencie oprócz wsparcia dla altiveca i fajnego trybu rename?

jest sens robienia polskiej lokalizacji czy już się ktoś tym zajmuje?

[#22] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia


zyskuja mniej bledow:) jest np. problem z tlem dla okna glownego. niestety zaden z programistow rozwiajacych ambient pod 1.4 nie podjal sie znalezienia zrodla problemu.



co do lokalizacji to wstepne rozmowy juz byly. trzeba tylko nieco posiedziec nad kodem i wywalic wbudowane ciagi do pliku .ct (znowu wyszlo, ze najnudniejsza robota przypadla mi:). ale na poczatku przyszlego tygodnia (jak wroce z Breakpoint:) mysle ze sie tym zajme.
[#23] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@kiero, post #22

W odpowiedzi na komentarz #22


Najtrudniejsza? LFLocalize i wyciaganie stringow z programu staje sie proste :).
[#24] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@marcik, post #23

W odpowiedzi na komentarz #23


Cos kolega chyba dzis pingli nie zalozyl... :D Spojrz raz jeszcze...
[#25] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@marcik, post #23

W odpowiedzi na komentarz #23




przeczytaj jeszcze raz:) najnudniejsza:)
[#26] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@kiero, post #22

W odpowiedzi na komentarz #22


jak wroce z Breakpoint



Jedziesz na Breakpoint? O rety jak zazdroszczę. :) Macie "coś" ze sobą czy tak na pusto jedziecie? Oczywiście "coś" ozncza jakąś jakąś Peg-produkcję, a nie to o czym pewnie domyślnie wszyscy pomyśleli. ;)
[#27] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia


Ba! pewnie ze mamy (a wlasciwie to sie robi:). Produkcja jest na "klasyki". Musi dzialac na kompomaszynie. Z racji ze sprzedalem swojego, robie tak zeby chodzilo jakies 60fps na moim G4/1ghz. Robilem testy i powinno byc 15fps na 604/233:) Zero akceleracji:) To taki szybki skladak zeby nie jechac z pustymi rekoma (ale bez akceleracji. pelny engine softwareowy. latwiej wymierzyc roznice predkosci no i nie ma obawy ze cos bedzie wygladac inaczej). Moze chociaz za paliwo sie zwroci:)
[#28] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@kiero, post #27

W odpowiedzi na komentarz #27


powodzenia, btw demko w 320x240 czy 640x480?
[#29] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia


Oczywiscie ze 320x240. Dokladnie to 320x180:) Na moim lcd'ku wyglada okropnie:) Jak bedzie mi sie nudzic to po party zrobie wersje w wysokiej rozdzielczosci.



PS. Posiadacze blizzardow raczej nie beda zadowoleni z "predkosci":) Mysle ze w porywach bedzie jakies 8fps (to tak optymistycznie:)
[#30] Re: Nemesis - pierwsze zdjęcia

@kiero, post #27

W odpowiedzi na komentarz #27


No to super!!! Czekam. :D



Na Breakpoincie nie bedzie Pegaza? Bosz... i skąd tu brać motywację do robienia czegokolwiek? :(
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem