[#16]
Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior
@MDW,
post #8
W odpowiedzi na komentarz
#8
hmm.. jak już pisałem, w znienawidzonym ;) OS4 będzie NOWA MESA i NOWY MiniGL, które to najprawdopodobniej ujrzą światło dzienne w tej aktualizacji os4 [tzn. tej ktora ma właśnie nastąpić]. Te bryły w jakimś ostatnim propagandowym filmiku Crisot'a chodziły już pod nowym MiniGL]
W os4.1 ma być zupełnie nowa wersja (daleeko bardziej idąca poza OpenGL), coś w stylu odpowiednika windycznego directX'a. Jeden Frieden -całkiem słusznie chyba- "tłumaczył się" ;) z tego tym, że OpenGL ustala komisja standaryzująca [czy coś w tym stylu, nie mam o niej za dużego pojęcia], dzięki temu rozwój OpenGL się nieco wlecze i technologiczna rzeczywistość zaczyna go prześcigać (co zresztą widać gołym okiem).
BTW: A na kiedy przewidujesz globalną premierę Twego interaktywnego kreatora światów określonych w trójwymiarowej przestrzeni czasu rzeczywistego? ;) [jesli to o to chodzi :), i (tym razem poważnie) jeśli za bardzo pofolgowałem to od razu odszczekuję.]
BTW2: Czy MiniGL nie ma [może powinienem napisać "miał"? Niech ktoś oświeci] świateł - w sensie GL_świateł ;) -no, "rzeczywistych" żrodeł światła [wiesz o co mi chodzi ;)]??
A co do tradycyjnej niebiesko-czerwonej batalii na słowa - czy mielenie tego samego schematu po raz 138. wciąż nikogo nie nudzi ?? Czy ktoś tutaj ma nadzieję na przechszczenie jakiejś MOS/OS4 owcy na stronę "przeciwną"?

Czy nie lepiej potrollować sobie o tym na jakimś onecie czy wp? -Może przynajmniej ktoś z zewnątrz by tu zajrzał, by zobaczyć o co tym kosmitom chodzi ;)
[nie mówiąc o produkowaniu np. linijek kodu pod ukochanego OS'a miast flejmłor ami-flegmy, która - jak często bywa - prowadzi efektem kuli śnieżnej tylko do jeszcze większego zacietrzewienia uczestników tej rytualnej zabawy

]