@Valwit,
post #4
Niektore kamery internetowe maja ponoc zawrotna rozdzielczosc 640x480 podczas gry dokumentacja do uzytej w nich matrycy podaje rozdzielczosc 320x240.
Teraz bede strzelal na oslep, ale jakos tak to powinno byc zrobione. Pojedynczy punkt (barwny) na matrycy sklada sie w rzeczywistosci z czterech punktow - jeden z filtrem czerwonym, jeden z niebieskim i dwa z zielonym (ktorys producent zamiast drugiego zielonego zaczal jakis czas temu stosowac inny filtr). Kolorowy obraz przeczytany z matrycy ma dajmy na to rozdzielczosc 320x240. Jesli teraz wiesz jak sa ulozone filtry, mozesz z tej informacji wyciagnac (gorszej jakosci i troche znieksztalcony z powodu dwoch zielonych punktow) obraz monochromatyczny o rozdzielczosci 640x480. Skladasz do kupy informacje o kolorze z tym lekko "interpolowanym" obrazem i juz masz informacje do folderu o wyzszej rozdzielczosci :)
PS. Uzywana ostatnio "technologia ClearType" wyswietlania czcionek dziala dokladnie w druga strone ;)